Show je laatste aankopen #8

9 likes

25 februari 2023 :raised_hands:t2:

20 likes

Van de set alleen de rok

9 likes

Tnx to @Chicago

Jurkje van myjewelry

11 likes

Ik heb de steelbooks van Avatar: The Last Airbender ook, dus deze moest er eigenlijk ook nog komen:

21 likes

Mag ik vragen hoe de jurk valt? Ik twijfel welke maat ik moet nemen …

1 like

Ik heb maat 38 en zit vaak tussen S en M in. Van deze jurk heb ik een S genomen, dat stond het mooist vond ik. Is wel redelijk aangesloten dus als je het juist wat wijder wil zou ik voor een maat groter gaan.

4 likes

Oké Thanks!

5 likes

Echt enorm origineel haha. Taupe suede is nergens meer te vinden maar ik vond deze ook leuk

Kleur is veel meer neon in t echt, post t later vast nog wel in het nagellaktopic

13 likes

Het schoenenmerk Nelson heeft echt exact dezelfde instappers als die van Birkenstocks, in taupe suède. Ik heb ze daar 2 weken terug online besteld. Ze zijn €50 dus ook nog eens een stuk goedkoper :sweat_smile: en ik kreeg als nieuwe klant €10 korting op m’n eerste bestelling. En gratis verzenden. Dus ze waren maar €40 uit eindelijk :sunglasses: sinds ik ze heb loop ik nergens anders meer op haha. En ik heb al vaker echte Birkenstocks gehad (wel de sandalen) en qua voetbed of kwaliteit voel ik echt 0 verschil. Dus misschien zijn ze ook wat voor jou?

7 likes

Ooh ik heb precies hetzelfde gedaan alleen dan zonder die kortingscode want dat wist ik niet (rip)
Ze zijn steeds uitverkocht maar worden best vaak aangevuld dus je kan dan aanmelden dat ze een mailtje sturen als ze je maat weer hebben

5 likes

Bikini :sun_with_face:

29 likes

Ik aasde al even op deze bh van Etam en vond 'm vandaag in de sale op Zalando Lounge. Nog effe kijken welke kleur ik hou.

En een bestelling op lookfantastic want had zonnebescherming nodig. En de rest is leuk voor erbij, want treat yo self.

13 likes

Mooi! Zijn die schoenen niet heel warm? Ik twijfel er ook steeds over, wat meer classy dan die birkenstocks met 2 banden die ik nu zo vaak draag. Vind die soms ook al beetje zweterig, ben benieuwd naar die dichte dan!

2 likes

Na lang zoeken dan eindelijk een nieuwe bank gevonden. Alleen jammer dat de levertijd op 22 weken zit :disappointed_relieved:

57 likes

Wat heerlijk! Zo groot!

7 likes

Bedankt voor de tip! Hoe vallen deze qua maat?

4 likes

Wel echt heeeel mooi :heart_eyes:

4 likes

Prachtig! Ben ook op zoek naar wat nieuwe meubels en echt alles heeft een enorme levertijd :face_with_symbols_over_mouth:

2 likes

Goede tip!! Vallen deze als de normale breedte van Birkenstock of als de smalle variant? (Ik heb echt de normale nodig, krijg mijn voeten nooit in die smalle gepropt helaas)