Show je laatste aankopen #8

Speel je er mee? Of zet je ze neer?

4 likes

Ga hem combineren op een zwart leren rokje of broek denk ik. Van Costes.

34 likes

Wat leuk is deze! :heart_eyes:

Eindelijk deze schoenen van Blundstone <3 had ze al een tijdje op het oog


Ik trok ze aan en ze zaten gelijk perfect (heb ik nooit), dus nu ga ik al mijn Dr.Martens verkopen want ik wil niets anders meer

38 likes

Ik martel ze

6 likes

Een poppen kapperzaak beginnen :scissors:

4 likes


Speciale ovenschaaltjes van de xenos voor camembert uit de oven :dizzy:

9 likes

Vinted

12 likes

Waar haal je die tandpasta? Smaakt het ook lekker of ziet het er alleen leuk uit?

Ik heb het bij amazon gekocht maar mocht je in Duitsland komen krijg je ze ook bij de DM dacht ik!
Heb tot nu toe berry bast & bahama breeze gekocht en ik vind het erg lekker. Zit wel nog een klein mintsmaakje aan wat het fris maakt maar je proeft wel echt de smaken. Echt een verademing tegenover enkel mintsmaak tandpasta.

2 likes

Een onnodig verjaardagscadeautje aan mezelf.

37 likes

Gefeliciteerd!!

2 likes

De nieuwe collectie van Sezane kwam vanochtend uit en ik was van plan om niet te kijken, maar de nieuwsgierigheid nam het over and here we are :upside_down_face:


53 likes

Om een of andere reden vind ik die tweede outfit heel erg sexy. Dat blouseje dat open is en dan ingepropt is in een geweldige broek. :sweat_smile:

12 likes

Oh ben het helemaal met je eens, haha. Een goede pantalon vind ik sowieso vaak heel sexy staan, maar helemaal in combinatie met zo’n blouse haha

2 likes

Die broek is prachtig!!! Het vest zeker ook mooi, maar die broek!!

5 likes

Borstelkerstboompjes vab de Sostreene Greene en Flying Tiger.

16 likes

Heel leuk! En leuk merk ook!

3 likes

Ja hier hetzelfde haha. Kan niet kiezen wat te bestellen. Heb jij enig idee hoe de maten vallen?

Ook vinted.

En via ASOS heb ik 3 paar schoenen besteld die lijken op die van de van Haren. Hopelijk past een van die drie wel anders ook weer lekker retour.

11 likes