Show je laatste aankopen #8

Meteen de broek en de blouse besteld :heart_eyes:

2 likes

Waauw deze is gaaf :heart_eyes: Ik heb hem ook besteld. Ik hoop dat het past, zalando zegt dat ie klein valt

3 likes

Sugarhill Brighton is megaleuk, vooral als van veel kleur houdt :heart_eyes: Het valt wel heel klein! Heb altijd maat groter eigenlijk, en met blousjes/dingen met knoopjes soms zelfs 2 maten groter (wat grotere cupmaat en het valt smal)

4 likes

Heb even gekeken, heb de truien allemaal 1 maat groter en dan zitten ze prima. Shirtjes m’n eigen maat, die zijn dan weer heel groot? :woman_shrugging: Jurk (soort blouseding) en blousje twee maten groter, maar dat ligt denk ik echt aan mijn voorgevel :sweat_smile:

1 like

ZO mooi! Nu wil ik ook naar de collectie gaan kijken. Beter van niet.

2 likes


Nieuw ladekastje voor make-up etc. Bovenin zit een spiegel. Is een malm kast van Ikea

12 likes

Waar zijn de huisjes van?

1 like

Via Westwings

4 likes

Ahh thanks voor deze informatie :smiley: dan ga ik een maat groter bestellen. Die trui van @Ovenschaal met die brontosaurussen roept me! Haha :heart_eyes_cat:

1 like

Ohhh ik kijk ook zo uit naar deze aankoop, hoge verwachtingen van het effect op m’n levensvreugde hierbij haha

1 like

Sinds vanmiddag na 6 jaar weer in het bezit van een frietpan. Miste hem nooit ivm de airfryer die we ook hebben, maar mijn moeder bleef me maar zelfgemaakte loempia’s brengen, dus die kunnen we nu ook eten.

12 likes

13 likes

Zeer zacht en zeer warm. Is mijn huisbaas vast blij mee (€) want ik maakte zo veel kruiken en betaal inclusief. Het voelt nu alsof er stoelverwarming in mijn bank/stoel/bed zit echt relaxed haha.

8 likes

Deze legging is heerlijk zacht en schijnt niet door. Deze ga ik gebruiken voor sporten (bodypump).


Deze is ook heel fijn, hele dikke stof, beetje scuba achtig maar heel elastisch en de binnenkant is super super super zacht fleece. Denk dat deze echt heerlijk is voor de echte koukleumen. Aan de buitenkant ziet ie er gewoon normaal uit en een beetje “chique” voor een legging dan he
Maar ik ga m terug doen want zo’n extreme koukleum ben ik niet

Foto van de binnenkant

Deze vond ik niet fijn. De compressiestukken zaten niet op de goede plekken voor mij en het buikgedeelte klapte om als ik beweeg dus nee

En de andere die ik houd is ook warme legging maar niet extra warm. Hij is wel gevoerd maar niet met fleece. En hij heeft zakken met kleine ritsjes aan de voorkant voor bijv een muntje of een labello of een sleutel. Die ga ik houden als soort van outdoorbroek om in de winter lekker te wandelen enzo. Hij staat alleen ineens niet meer op de website 😵‍💫 edit: hij is terug het is deze: Legging met extra warme binnenkant - Nieuw | Autumn Winter 2021- Oysho Nederland

11 likes

Drogers zijn zo chill <3 ik heb van samsung een was/droog combinatie machine gehaald. Gewoon wasje aan zetten, bliep bliep bloop bloop en hatseflats het wordt nog gedroogd ook.

3 likes

Kruik van hema

49 likes


Advent kalender van Nespresso

Uitgaantop Bershka

Body van Zara

Mango outlet

NafNaf via Zalando


Allebei Vero Moda


&Other Stories via Afound

Douglas
afbeelding
Charity pot coin solid body lotion van Lush. Was deze er maar in een groter formaat hij ruikt ZO lekker.

19 likes

14 likes

Katoenen bloes van H&M met korting :partying_face: ben normaal niet zo fan van zwart maar vond het model zo mooi

24 likes

Oh echt jaloers, die van mij moest ik nog meer inlopen dan dr martens, wat een hel. Niet precies hetzelfde model misschien scheelt dat :thinking:

1 like