Ooh, heel mooi!
Ik dacht bij het zien van jouw aankoop: Oh dat matcht wel mooi bij mijn tvmeubel. Snel kijken. Ziet prijs laat maar. Wel heel mooi haha!
Jullie die lellike birkies ik sketchers.
birkies, sketchers, crocs what’s next? Fitflops of ekte ecco’s, want die maken nu ook leuke dingen.
Ik heb met mijn skechers sneakers echt nooit pijn aan m’n voeten en met m’n vans bijvoorbeeld kan ik niet meer van de pijn (ik heb vaak opstoten van plantar fascitits) dus love skechers
wat een stomme jurk. er staat viscose maar het voelde als naar synthetisch. Ook is de overlap minimaal, dus als ik ging zitten zat ik in mijn onderbroek.
retour gestuurd, en dat kostte mij ook nog eens de volle pond bij PostNL.
Ik heb er zo’n hekel aan als webshops jou laten opdraaien voor de verzendkosten. Ben je gewoon 7 euro armer omdat het product niet was wat je verwachtte. Voel me dan extra genaaid: product niet leuk én 7 euro armer
Dan bestel je toch niet online en ga je lekker passen in de winkel. Waarom zou de winkel hier wel voor moeten opdraaien?
Niet iedere winkel verkoopt kleding voor alle vrouwen. Ga ook liever naar een stenen winkel maar als plussize ben je genoodzaakt tot (vooral) online shoppen.
Ik vind het op zich niet erg om iets van retourkosten te betalen, maar dan een verrekening met het retourbedrag zoiets. Heb ik wel vaker gehad. Dan verrekenen ze €3,95
My jewerly verkoopt geen kleding voor volle vrouwen haha.
Dat is dan inderdaad wel lastig! Ik vind het zelf het meest fair als de verzendkosten gratis zijn, en de retourkosten voor eigen rekening; zo hebben allebei de partijen evenveel nadeel bij een niet geslaagde aankoop.
Het was een algemene ergernis haha, niet specifiek voor die winkel!
Oh ja!!! Dat is waar. Ik heb ook Paypal
Goeie tip
Hoe moet dat? Kan dat ook achteraf nog?
Ik heb vorige week nog iets retour gestuurd wat ik via paypal had betaald en moest ook hoge verzendkosten betalen
Volgens mij moet je het vooraf aanmelden
Ja dat kun je achteraf doen. Je moet die dienst eerst even aanzetten en daarna kun je het bonnetje/bewijs uploaden en dan checkt PayPal of ze akkoord gaan (tot nu toe altijd bij mij). Ik weet alleen niet of voor Amerika hetzelfde geldt?