Show je laatste aankopen #8

Ik vind ze wel zweterig na een tijdje ja, zeker als het buiten wat warmer is, is wel een nadeel. Maar ze zitten super lekker.

Echt bizar dat Nelson gewoon een 1 op 1 (zo lijkt het iig) remake van de Birkenstocks verkoopt, zelfs het patroontje op de zool is precies hetzelfde, normaal is er toch wel iets verschil in wanneer een merk een ander merk namaakt.

5 likes

Als de smalle helaas.

Tenminste voor mijn extreem brede voeten zijn ze te smal

4 likes

Dank voor je reactie, was er al bang voor

Er is nu trouwens 20% korting bij Nelson, voor wie wel de smalle variant heeft!

3 likes

15 likes

Ah dat is wel goed om te weten want ik pas ook niet in die smalle maat met mijn voeten!

Ben eigenlijk ook wel blij met die niet-suede variant, vind ze ondertussen misschien nog wel leuker eigenlijk haha

2 likes

:sweat_smile: Ik ben een beetje verslaafd aan Susan Bijl tassen. Kon echt niet wachten op deze nieuwe collectie. tas + strap en keychain

17 likes

Ik zit altijd tussen 37 en 38 in, en heb van deze maat 37 en ze zitten perfect!

2 likes

Ik denk als de normale? Want van mijn Birkenstock sandalen heb ik de normale. En deze van Nelson zitten ook goed!

7 likes

Ok misschien moet ik ze gewoon een keer passen dan. Thanks!

3 likes

image
Medoes slaapmasker. Heel leuk die zomer, maar ik slaap graag wat langer dan 5 uur 's ochtends

6 likes

Bovenste wil ik onder een zwarte jurk doen die best wel open is bij mijn decolleté, wat thuis niet erg is maar voor een bruiloft niet zo geschikt nu haha of andere nettere gelegenheden.

7 likes

Haha ik dacht dat er stoom uitkwam? Maar dat zal wel de vulling zijn :sweat_smile:

5 likes

Haha ja ze beelden uit dat het luchtdoorlatend is, denk ik

4 likes

Dit wil ik
Waar heb jij het gekocht?

4 likes

De transformatie tot comfortfoot is compleet.

15 likes

Cariuma catiba pro, zitten echt lekker en zijn duurzaam enzo

10 likes

Beautybay! Had geen geduld om te wachten tot de douglas het gaat verkopen.

4 likes

Maar je ziet wel de bh bandjes goed, of niet? Of vallen die precies een beetje weg? (Vind dat altijd een nadeel met dit soort hemdjes… het mooist als je geen extra bandjes ziet maar altijd strapless is ook niet fijn)

5 likes

Eindelijk mijn vriend kunnen overhalen nu hij in de sale is :grimacing:
Via WestwingNow

55 likes

Wauw! Mooi zeg

3 likes