Show je laatste aankopen #8

Jammer dat ik met m’n vriend in Parijs was, anders had ik heel de Sephora leeg gekocht.

15 likes

Van Bommel inderdaad. Ze zijn ook echt mooi in t echt. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Heb ze al besteld haha

2 likes

Ook via vinted. Wel 2 maten groter zodat die hopelijk niet zorgd voor een camel toe. En als ieh dan verder te groot is kan ik hem altijd innemen.

71 likes

Prachtig!

3 likes

Hij is van simple be . Misschien daar even op zoeken.

2 likes

Snkrs kwam bij mij gister via postnl @KUBUS

3 likes

En nog een jurkje via vinted nu mag ik daar niet meer kijken haha

15 likes

afbeelding
Voor de baby

Voor de grote baby’s

18 likes

Volgens mij heeft de halve wereld die dingen inmiddels want ik zie ze overal voorbij komen op social media :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ben benieuwd of ik er net zoveel van ga zien in het wild.

Is het een speciale editie ofzo?

4 likes

63 likes

Heb even een zoete geurkick komt allemaal van Bath and Bodyworks

18 likes

Aromat op je tosti = life :heart:

3 likes

Die zeep is zooo fijn!

3 likes

Nog nooit wat van Bath and Bodyworks gekocht. Maar ik heb op dit moment droge handen en op een of andere manier lukt het mij niet om regelmatig handcreme te gebruiken. Hopelijk helpt dit een beetje.

2 likes

De laatste jaren zijn er niet zo veel nike air max one uitgekomen. Dus als ze nu uitkomen is het wel wat ‘specialer’. Maar het valt mij mee hoe hard ze gaan. En inderdaad veel mensen hebben ze gewoon weten te krijgen.

4 likes

Ze zijn gewoon te koop online bij de nike store en andere winkels dus ik snap de ‘yes ik heb ze’ hype niet helemaal

8 likes

Ik denk omdat dat dus wel verwacht werd

3 likes

Ja het was meer de vraag of het een loting was of niet en dat was dus niet zo (beter voor mij, want loting is in mijn geval zo goed als altijd niet “winnen”)

2 likes

Ohh oke, ik dacht van wel omdat ik dat vaker zie hier en de plaatjes van meerderen hier met You got em!
Ik vind ze wel heel leuk overigens en wil ze eigenlijk ook wel haha.

3 likes