Ik ging winkelen voor zomerse tops en t-shirts en toen kwam ik thuis met dit, typisch. En aangezien ik mijn vorige aankoop teruggestuurd heb dacht ik: ach waarom niet. Van Sandro via de Bijenkorf.
Ik snap echt niet waarom zij zo veel geboekt wordt joh. Ze heeft echt overal altijd dezelfde gezichtsuitdrukking, totaal niet veelzijdig ook? Dacht altijd dat veelzijdigheid belangrijk was als model haha
De paarse met gespen zaten toch niet goed om mijn voeten dan maar deze proberen.
Wandelend tafelkleed voor themafeest en misschien durf ik het normaal ook aan
Volcom broek die wel goed zit kon al het eerder bestelde terugsturen
Homepodje
Oke ik deel lang niet al mijn aankopen maar dit is er eentje waar ik heel happy mee en dankbaar voor ben.
Ten eerste door de “Fragance experience box” van Skins.
Ten tweede dat ik dit parfum wilde hebben, steil achterover sloeg van de prijs maar toch heb besteld

Kaartje via Ticketswap om Spiritbox vanavond alsnog te kunnen zien. Heel blij mee, want ik had de hoop al opgegegeven om nog een ticket te kunnen bemachtigen omdat veel mensen nog een kaartje zoeken.
Deze kwam als pre order op de deurmat vallen bij mij, leuke verrassing want was dat alweer totaal vergeten. Ik ben al in begonnen, ben erg benieuwd wat je ervan vindt!
goede reviews heeft die parka
Oe zie ik nu pas. Ik wacht rustig af
Haa ik ook als het goed is! Ga m kopen met de boekenbon die ik als het goed is voor mijn verjaardag krijg
Ah wat cool! In dat laatste stuk waar mensen hun mening/visie geven?
Hij is wel erg mooi!
Ik ook en:
aka het meest extra cadeau wat ik iemand ooit heb gegeven maar vind het zelf ook te leuk
Hoe is jullie ervaring met Mango retouren, duurt het lang voordat je een melding krijgt dat ze het hebben ontvangen?
OMG LOVE deze
Ja Mango is bij mij traag.