Show je laatste aankopen #8

Misschien ligt het aan mijn telefoon, maar dit is toch geen neon? Staat je wel super trouwens!

4 likes

Nee is het ook absoluut niet haha eerder paars/rozig.

3 likes

Framboos!

6 likes

Ohh ik wilde deze ook vandaag kopen maar mijn maat is er niet meer en mensen zeiden in de reviews dat hij groot viel :frowning: maar nu ik hem bij jou zie wil ik hem weer dus hij staat je zeker niet gek!!!

4 likes

Deze gekocht doordat ik ze hier zag, heel blij mee! (ze zijn van Van Bommel)


En deze drie:


Kon het echt niet laten, moet nu wel echt stoppen :sweat_smile:

41 likes

Omg voelt als de duurste aankoop ever, voel me helemaal volwassen

81 likes

Wauw, vet mooi

3 likes

Die kleur :heart_eyes: hij zit bij mij ook al een tijd in mn mandje en ga hem toch maar bestellen nu ik deze foto zie

Hahaha jullie laten me twijfelen hem toch te houden :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

5 likes

Als je hem niet voor werk houdt, doe het dan voor privé. Hij is én staat je prachtig

4 likes

Zo moooiiii!! Gewoon houden!

2 likes

Ja ik vind m ook heel mooi en sexy chic. Precies juiste hoeveelheid deco

(Elke hoeveelheid deco is de juiste)

12 likes

Houden!! Hij staat je echt super goed

5 likes

Waar heb je de groene air max gekocht?

2 likes

En waar zijn die sandalen van? :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Floris van Bommel. Ik heb ze ook gekocht nav een post van hier een paar dagen geleden.

6 likes

Haha ja wat goed dat je hem toch gaat houden, ik heb hem net ook toch gekocht dankzij jou!

Oh en tip voor wie hem hierdoor toch gaat kopen, ik zag op de site van Massimo Dutti zelf dat hij ook in de aanbieding is vppr 39.99 in alle maten!

4 likes

Waar zijn de sandalen van?

7 likes

Ze zijn van Van Bommel!

1 like

De zoektocht naar een jurkje voor een trouwfeest gaat verder:



Trendyol


Mango


Monki


BSL

12 likes