Show je laatste aankopen #8

Volgens mij heeft de halve wereld die dingen inmiddels want ik zie ze overal voorbij komen op social media :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ben benieuwd of ik er net zoveel van ga zien in het wild.

Is het een speciale editie ofzo?

4 likes

63 likes

Heb even een zoete geurkick komt allemaal van Bath and Bodyworks

18 likes

Aromat op je tosti = life :heart:

3 likes

Die zeep is zooo fijn!

3 likes

Nog nooit wat van Bath and Bodyworks gekocht. Maar ik heb op dit moment droge handen en op een of andere manier lukt het mij niet om regelmatig handcreme te gebruiken. Hopelijk helpt dit een beetje.

2 likes

De laatste jaren zijn er niet zo veel nike air max one uitgekomen. Dus als ze nu uitkomen is het wel wat ‘specialer’. Maar het valt mij mee hoe hard ze gaan. En inderdaad veel mensen hebben ze gewoon weten te krijgen.

4 likes

Ze zijn gewoon te koop online bij de nike store en andere winkels dus ik snap de ‘yes ik heb ze’ hype niet helemaal

8 likes

Ik denk omdat dat dus wel verwacht werd

3 likes

Ja het was meer de vraag of het een loting was of niet en dat was dus niet zo (beter voor mij, want loting is in mijn geval zo goed als altijd niet “winnen”)

2 likes

Ohh oke, ik dacht van wel omdat ik dat vaker zie hier en de plaatjes van meerderen hier met You got em!
Ik vind ze wel heel leuk overigens en wil ze eigenlijk ook wel haha.

3 likes

Ik ging winkelen voor zomerse tops en t-shirts en toen kwam ik thuis met dit, typisch. En aangezien ik mijn vorige aankoop teruggestuurd heb dacht ik: ach waarom niet. Van Sandro via de Bijenkorf.

35 likes

meta post

timmert nog steeds lekker aan de weg!

27 likes

Ik snap echt niet waarom zij zo veel geboekt wordt joh. Ze heeft echt overal altijd dezelfde gezichtsuitdrukking, totaal niet veelzijdig ook? Dacht altijd dat veelzijdigheid belangrijk was als model haha

4 likes

De paarse met gespen zaten toch niet goed om mijn voeten dan maar deze proberen.

Screen Shot 2022-06-19 at 23.35.51

Wandelend tafelkleed voor themafeest en misschien durf ik het normaal ook aan

Volcom broek die wel goed zit kon al het eerder bestelde terugsturen :frowning:

Homepodje

15 likes

Oke ik deel lang niet al mijn aankopen maar dit is er eentje waar ik heel happy mee en dankbaar voor ben.
Ten eerste door de “Fragance experience box” van Skins.
Ten tweede dat ik dit parfum wilde hebben, steil achterover sloeg van de prijs maar toch heb besteld :upside_down_face::partying_face:

28 likes

Screen Shot 2022-06-20 at 09.22.59

Kaartje via Ticketswap om Spiritbox vanavond alsnog te kunnen zien. Heel blij mee, want ik had de hoop al opgegegeven om nog een ticket te kunnen bemachtigen omdat veel mensen nog een kaartje zoeken. :partying_face:

13 likes

En wat effen hemdjes

16 likes

Weer eens een papieren boek gekocht

12 likes

Deze kwam als pre order op de deurmat vallen bij mij, leuke verrassing want was dat alweer totaal vergeten. Ik ben al in begonnen, ben erg benieuwd wat je ervan vindt!

5 likes