Volgens mij heeft de halve wereld die dingen inmiddels want ik zie ze overal voorbij komen op social media
Ben benieuwd of ik er net zoveel van ga zien in het wild.
Is het een speciale editie ofzo?
Volgens mij heeft de halve wereld die dingen inmiddels want ik zie ze overal voorbij komen op social media
Ben benieuwd of ik er net zoveel van ga zien in het wild.
Is het een speciale editie ofzo?
Aromat op je tosti = life
Die zeep is zooo fijn!
Nog nooit wat van Bath and Bodyworks gekocht. Maar ik heb op dit moment droge handen en op een of andere manier lukt het mij niet om regelmatig handcreme te gebruiken. Hopelijk helpt dit een beetje.
De laatste jaren zijn er niet zo veel nike air max one uitgekomen. Dus als ze nu uitkomen is het wel wat ‘specialer’. Maar het valt mij mee hoe hard ze gaan. En inderdaad veel mensen hebben ze gewoon weten te krijgen.
Ze zijn gewoon te koop online bij de nike store en andere winkels dus ik snap de ‘yes ik heb ze’ hype niet helemaal
Ik denk omdat dat dus wel verwacht werd
Ja het was meer de vraag of het een loting was of niet en dat was dus niet zo (beter voor mij, want loting is in mijn geval zo goed als altijd niet “winnen”)
Ohh oke, ik dacht van wel omdat ik dat vaker zie hier en de plaatjes van meerderen hier met You got em!
Ik vind ze wel heel leuk overigens en wil ze eigenlijk ook wel haha.
Ik ging winkelen voor zomerse tops en t-shirts en toen kwam ik thuis met dit, typisch. En aangezien ik mijn vorige aankoop teruggestuurd heb dacht ik: ach waarom niet. Van Sandro via de Bijenkorf.
Ik snap echt niet waarom zij zo veel geboekt wordt joh. Ze heeft echt overal altijd dezelfde gezichtsuitdrukking, totaal niet veelzijdig ook? Dacht altijd dat veelzijdigheid belangrijk was als model haha
Wandelend tafelkleed voor themafeest en misschien durf ik het normaal ook aan
Volcom broek die wel goed zit kon al het eerder bestelde terugsturen
Homepodje
Kaartje via Ticketswap om Spiritbox vanavond alsnog te kunnen zien. Heel blij mee, want ik had de hoop al opgegegeven om nog een ticket te kunnen bemachtigen omdat veel mensen nog een kaartje zoeken.
Deze kwam als pre order op de deurmat vallen bij mij, leuke verrassing want was dat alweer totaal vergeten. Ik ben al in begonnen, ben erg benieuwd wat je ervan vindt!