Show je laatste aankopen #8

Lol ik vond het al kinderachtig dat dit soort dingen überhaupt gevraagd dienen te worden blijkbaar. Maar het feit dat dit dan ook nog niet eens mag is helemaal kapot kinderachtig

Als je dan je kinderachtigheid kracht wil bijzetten en consequent wil overkomen, verwijder dan ook meteen even de post want hij hoort niet in dit topic :+1:t3:

100 likes

Birkenstock

Aquazurra tweedehands

Charlotte Tilbury bronzer + pinkgasm (mocht iemand interesse hebben in €20 korting vanaf €100 eerste x bestellen pm maar)

Isabel Marant

12 likes

Aaaah ik wil die bronzer ook maar mijn kleur is overal uitverkocht :broken_heart:

2 likes

Ik ga echt stuk om die random regels, forumfascisme?? :smiling_face_with_tear:

11 likes

Jaaa heb ze ook. Nu maar hopen dat ze aankomen want heb de postcode van mn ouders ingevuld :smiling_face_with_tear: rest van het adres klopt wel :sweat_smile:

5 likes

Leset

Los Angeles Apparel

Glossier

17 likes

Via vinted.

10 likes

Volgens mij komt Nike vaak via DHL, dus misschien kan je het bij een winkel laten afleveren en dan ophalen.

2 likes

Doodnormale witte borden.
Voor mij toch speciaal omdat ik nu m’n mengelmoes aan kringloopborden hiervoor ga inruilen.

En eindelijk deze kapstok kunnen bestellen. Was een halfjaar niet op voorraad.

8 likes

Ik zou er niet van uitgaan helaas, zonder (juiste) postcode komt volgens mij nooit aan en gaat retour afzender. Kun je geen contact opnemen met de klantenservice?

4 likes

Al contact opgenomen via de chat, zij houden het in de gaten en geven als het pakket onderweg is een adres wijziging door aan de bezorgservice zeiden ze…

@Moet zoiets hoopte ik idd al! Dan laat ik het gewoon naar een pakketpunt gaan🤞

6 likes

Jammer dat ik met m’n vriend in Parijs was, anders had ik heel de Sephora leeg gekocht.

15 likes

Van Bommel inderdaad. Ze zijn ook echt mooi in t echt. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Heb ze al besteld haha

2 likes

Ook via vinted. Wel 2 maten groter zodat die hopelijk niet zorgd voor een camel toe. En als ieh dan verder te groot is kan ik hem altijd innemen.

71 likes

Prachtig!

3 likes

Hij is van simple be . Misschien daar even op zoeken.

2 likes

Snkrs kwam bij mij gister via postnl @KUBUS

3 likes

En nog een jurkje via vinted nu mag ik daar niet meer kijken haha

15 likes

afbeelding
Voor de baby

Voor de grote baby’s

18 likes