Show je laatste aankopen #8

Quality time is ook wat waard

2 likes

Ik had nog wat winterjurkjes nodig. Vooral te spreken over dat ‘u bespaart’.

13 likes

Collectie is compleet… for now :smiling_imp:

21 likes

Ik weet niet of je ook bratz dollz verzamelt maar zij hebben een collectie met carine roitfed. Ik las het op diet prada insta en moest aan jou denken.

1 like

ondergoed Loavies

jaarlijkse hamster/voorraad bijvullen sessie bij my little wonderland

5 likes

Ik heb een jas van Nafnaf en valt gewoon op maat!

1 like

Na mijn huidbehandeling vandaag maar weer goede producten gekocht om het ook een beetje in toom te houden :sweat_smile:

En kaarsen bij B&BW:

7 likes

Super fijne prullenbak!

2 likes

Ja ik zag het omg :scream:

3 likes

Hoe heet dit soort poppen?

1 like

Geld moet rollen maar nu ben ik er wel doorheen :sweat_smile:. Wel allemaal dingen die al op het lijstje stonden om te kopen.

Huidverzorging via Kiehls. Back-up van mijn favoriete Filippa K jas (van €490 nu €110 bij Otrium. Favoriete trui en een muts van Samsoe Samsoe. Ook nog nieuwe tv, kapstok en 20 meter aan kerstlichtjes.

afbeelding
afbeelding

15 likes

Thanks voor de tip van de jas! Ik heb 'm in het blauw gekocht, was iets duurder maar alsnog een hele goede prijs. Hij lijkt eigenlijk heel erg op die van Teym, die ik eigenlijk op het oog had. Hopen dat ik 'm net zo fijn vind als jij!

3 likes

Ici Paris

H&M, sokken voor m’n vriend

Kleine borduurpatroontjes via Etsy

19 likes

afbeelding

Stond online dat 'ie niet meer op voorraad was, maar moest nog wat anders halen bij de HEMA en toen stond er nog precies 1 :smiling_face_with_three_hearts:

31 likes

Droger… eindelijk :heart:

19 likes

Ah leuk, de blauwe had ik eerst. Ik vind hem echt heerlijk. Kan een dikke trui onder, je kan hem helemaal dichtritsen tegen de wind/sneeuw en de capuchon is lekker zacht :heart_eyes:. Vorig jaar in de sneeuw amper kou gehad. Hopelijk heb jij er net zoveel plezier van!

3 likes

Rainbow High!

1 like

MAC België heeft vandaag 40% korting op lipproducten en ik wilde de Powder Kiss al een tijdje proberen.

13 likes

mijn huid is momenteel heel goed en ik wilde al heel lang ct proberen dus

16 likes

Lekkere warme jassen

Ik ben nog nooit op wintersport geweest maar ik heb al een skijas van Rehall en die bevalt erg goed!

En deze jas van America Today.

11 likes