Wat kerstcadeau’s gekocht, maar deze is voor mezelf. Wel knap dat ik natuurlijk net die ene jurk leuk vind zonder BF korting vandaag, maar goed.
!
Wat kerstcadeau’s gekocht, maar deze is voor mezelf. Wel knap dat ik natuurlijk net die ene jurk leuk vind zonder BF korting vandaag, maar goed.
The frame vind een beamer toch niet ideaal en een zwarte tv in de woonkamer echt lelijk dus ga dit proberen.
Zat hier al een tijdje op te azen. Vandaag gescoord met 175 euro korting op de laagste normale prijs
Oeh, welke versie, hoeveel inch en waar?
Was net een het speuren ook…
Ik heb hem van plattetv! Werd heel goed online geholpen door de klantenservice want ga hem laten ophangen. Heb zelf de kleine van 32 inch voor 457, en dan kan ik ook nog gratis een lijst erbij bestellen.
Ah thanks, ik zoek een grotere, maar daar is hij ook het goedkoopst volgens mij.
Mooi! Waar heb je deze gekocht?
Ja ik heb maar een klein muurtje beschikbaar en ja ze hebben goeie aanbiedingen en ook goeie reviews, vertrouwde ik meer dan een bol verkoper (waar je ook geen gratis lijst bij kon bestellen).
Ah hier dus wel? Nice!
Ja ik heb met de klantenservice gesproken en ze zouden dat regelen voor de zekerheid wel ff checken dus
Het is de Loyd vitrinekast/opbergkast van Brix. Ik heb hem bij ‘So Home’ gekocht met lekker veel korting.
Dank je wel, ik ga ook even kijken. Zoek al een tijdje een nieuwe zwarte kast. En deze ziet er mooi uit!
Groter model was toch te groot. En meer korting dan eerst.
Geweldige lamp. Met 25% korting en nog steeds duur, maar ik word zo vrolijk van deze lamp.
Te dure plantenbox, maar met korting. Benieuwd of het wat is voor hier.
Kan niet wachten tot alles binnenkomt!
ik heb deze jas al een paar jaar en je zult het inderdaad niet gauw koud hebben hierin.
Via Lookfantastic. Even weer volop ingeslagen ondanks dat @mila me pas nog een DM-pakket met oa hiermee heeft opgestuurd Maar gezien het zo’n fijn spul is en in NL lastig te krijgen (voor normale prijs) kon ik het nu niet laten met deze kortingen. Hopelijk is deze bruine ook fijn, dacht eerst dat het de macademia-lijn was die ik ook al heb, maar hij is dus aangepast naar coconut & macademia. Al kan dat vast niet misgaan