Show je laatste aankopen #8

Jurk van de zara.

30 likes

en hoe was het bij de boob area?

4 likes

9 likes

13 likes

Veel verhalen over haar familie enzo ja, denk dat je dat bedoelt? Vind haar voice-overs altijd leuk, is ook een van de redenen dat ik dit boek graag wilde!

Foto’s

@Barbamama Ga ik doen! Keek al uit naar het delen van foto’s op ig, zal ze ook hier delen. :blush:

5 likes

Ik doe altijd mee met raffles en verwacht er nooit wat van, want ik krijg toch altijd een L, maar dit keer blijkbaar niet en had me ook nog eens voor 2 kleuren ingeschreven hahaha (vind ze trouwens niet eens zo mooi):

en

Of ze zijn niet populair of ik heb tering veel geluk gehad :joy:

11 likes

Huh waarom koop je ze als je ze niet mooi vindt?

28 likes

Omdat het verder wel echt een heel toffe collab is en zoals ik al zei: ik had niet verwacht dat ik ze überhaupt zou kunnen kopen omdat het een loting was!

4 likes

Als je meedoet met de loting moet je al betaalgegevens doorgeven inderdaad. Er wordt alleen geld afgeschreven als je de loting daadwerkelijk wint. Ik kan ze gewoon terugsturen of doorverkopen of wat dan ook, hoor, dus het is niet alsof ik eraan vastzit haha! Kan de bestelling nu alleen niet meer annuleren.

7 likes

ah ik deed ook mee maar ben het niet geworden

Maar ergens wint er iemand niet die mss wel echt graag gewonnen zou hebben.

Ik win ook zelden met dit soort dingen, en vind het ook mega gaar als ik 1 seconde later die schoenen voor het dubbele online zie staan (niet dat jij dat doet).

23 likes

Om mijn bericht maar even een beetje te nuanceren: ik ben oprecht blij dat ik door de loting heen ben gekomen en heb altijd al Off Whites willen hebben. Vind het alleen jammer dat het nu net een paar is dat ik zelf niet zo heeeeeel mooi vind (moet ze ook in het echt zien), maar dat drukt de pret niet! Had alleen niet per se 2 paar hoeven hebben haha en ga ze ook gewoon retourneren ipv doorverkopen voor 1.000 euro of wat dan ook. En wat betreft dat iemand anders ze misschien veel liever had gehad: tja ik zelf ook al 100 keer in die positie gezeten en enorm gebaald.

4 likes

zitten er spikes onder?
of wat is dat met die zool

2 likes

Ik denk echt dat ze best tof kunnen staan onder de juiste broek. Snap dat 2 ook beetje veel van het goede is, ook echt stom dat je of nooit wint of gelijk 2 kleuren van dezelfde schoenen.

5 likes

Ik denk dat die witte wel tof staan onder een straight jeans of iets dergelijks, die zwarte zijn gewoon niet zo mijn smaak denk ik. En idd: normaal win ik nooit wat en nu ineens allebei. Typisch :skull:

6 likes

Maar ben je eigenlijk verplicht om tot aankoop over te gaan als je die raffle wint? Anders kun je gewoon 1 paar niet kopen en aan de volgende in de wachtrij doorgeven, of werkt dat niet zo?

3 likes

Je hebt je betalingsgegevens al doorgegeven. Kun je niet cancelen.

3 likes

Helaas niet idd, was anders veel makkelijker geweest! Ik wil ze overigens best doorverkopen aan een forummer voor gewoon de retailprijs, weet dat er hier veel liefhebbers zijn. Dus als het je niet uitmaakt welke van de twee je krijgt en je maat 36 hebt, hmu!

5 likes

I did it again :sunglasses:. Muse in Carré. Ze doen met deze tour maar vier shows in Europa en vier in Amerika dus de kans op kaartjes was echt minimaal (en Carré heeft maar 1700 kaarten beschikbaar dus nog kleinere kans). Vriend zei dat ik een luxe weekendje weg van hem kreeg als ik aan kaarten kon komen dus ik ga maar eens zoeken naar een chill hotel.

44 likes

Chi Chi London. Op Vinted vind je ze veel voor maar 20 euro

4 likes