Show je laatste aankopen #8

C&A, toch (zegt google lens haha)? Hoe vallen de zwangerschapsjeans van C&A, gewoon normaal op maat en lengte? Vind 'm heel leuk!

4 likes

Heel vet!! Hoe kan je al kaartjes kopen dan?

1 like

Nieuwe yoga-broek als motivatie… ook nog enigszins zwangerproof :ok_hand:t2: En met korting gescoord op urban-goddess.

3 likes

Gisteren was er een pre sale voor mensen die het album hebben gekocht maar daar kwamen we niet doorheen. Toen kondigden ze via instagram een extra pre sale aan en daarmee is het gelukt :partying_face:.

2 likes

Ja klopt haha! Heb de broek voor de zekerheid in eigen maat + maat groter besteld en vind de grotere maat lekkerder zitten (ik houd niet van mega strak, vooral nu ik aan het groeien ben).

Maar ziet er ook gewoon leuk uit. En valt inderdaad normaal qua grootte. Ik ben 1.67 en qua lengte komt het tot mijn enkels.

@Reflect Ja leuk he! Het is een set van twee voedings-BH’s van H&M. Eentje is wit en andere heeft dit printje!

6 likes

Paar dagen Parijs met mijn zusje. Is een cadeau en ze weet nog van niets, heb alles met haar vriend geregeld. Ze krijgt een week voor vertrek te horen dat we weg gaan met de weersverwachting, zodat ze kan pakken. En dan wordt ze op Schiphol gedropt. Waar ik op haar sta te wachten en we samen met de Thalys naar Parijs kunnen. Heb er nu al helemaal zin in😊

131 likes

Haha, mooie misleiding ook om op Schiphol de Thalys te pakken :smile:

22 likes

Droomspiegel voor in de gang van Montana

20 likes

Fest fruitschaal

18 likes

12 likes

Eindelijk wat meer ruimte dan in onze Peugeot 107 :blush:

52 likes

Eindelijk 2 broeken gevonden die passen,
Bovenste C&A , 2e mango

17 likes

Wel oppassen met er af halen. Kan best wel pijnlijk zijn.

2 likes

Nee joh! Gewoon als een pleister er in 1 keer afritsen :joy:

5 likes

167 eur Van Maje bij deBijenkorf.

Wat zijn Maje en Sandro duur geworden zeg vergeleken met 4-5 jaar geleden!

13 likes

Neeeee daar heb ik blaren van gekregen en een litteken

1 like

Deze prachtige jurk van de WE

De stof is echt prachtig (eigen foto):

52 likes

:pray:

13 likes

Heeft die bovenste broek stretch of is het meer stevig?

2 likes

Blazer en broek van Minus

Jumpsuit van Mango

Schoenen van Anna Field

Alles via Zalando

14 likes