Show je laatste aankopen #8

Preorder (voor mezelf):
image

Laatste kerstcadeautjes denk ik:

19 likes

Dit was mijn beste aankoop van 2021. Zo lekker warm

1 like

Jurkje van dikke donkerblauwe tweed-stof met 3 grote strikken. Van Sister Jane via Zalando.

37 likes

Wow op basis van die onderste foto zou ik hem nooit kopen maar bij jou staat het heel mooi!

28 likes

Waar vandaan? :relaxed:

4 likes

Welcome to the dark side. Ik heb ook zo’n proefdingetjes met vrij borduren gedaan. Blijk toch beter geschikt voor kruissteek XD. Kun je op Etsy ook veel leuke dingen vinden als je dat hierna nog wil proberen!

2 likes

Ik ben fan van het merk en weet dat hun items me meestal wel flatteren :relaxed: De foto’s op Zalando doen de kleren vaak niet echt recht aan.

6 likes

Deze print/tekening. Kleuren komen niet helemaal goed over omdat ik hem net in het donker heb gemaakt. Nu nog een mooie lijst en plek voor vinden.

42 likes

7 likes

WACHTEN

30 likes

image
image

27 likes

Van careaux? Geen parra’s kunnen vinden?

3 likes

wow die kassa, nostalgie :star_struck:

9 likes

Jaaaa daar heb ik vroegah zoveel mee gespeeld
Mijn nichtje is 2 geworden en ik vond het leuk om deze te geven en ze is er nu al helemaal weg van!

4 likes

Nieuwe tas van Cowboysbag

22 likes

Naar D.esigntegels geweest voor de outlet. Zo’n 30m2 aan 300 euro gescoord. De initiële prijs was 475. De rechthoekig zijn heel lichtblauw.

24 likes

Nee niet van careaux! Ik ben de insta vergeten maar het was een duitse vrouw.
En ik zag parra’s in mijn maat, nieuw voor 420. Na lang twijfelen toch maar niet gedaan. Te veel geld en nu even andere prioriteiten.

Edit gevonden: nana.theartist

1 like

Ohh careaux maakt ook beetje dat soort illustraties. Deze is ook heel vet! Kan je mooi je schoenen onder zetten :heart_eyes:
Jammer vd parra’s!

5 likes

Deze jas dus van Naf Naf

Trui van Vila

Hooggesloten badpak van Esprit waarmee ik lekker op de bank kan gaan zitten zolang de aquagym wegge-avondlockdowned is :grimacing:

En tot slot twijfel ik er nog over of ik deze trui van Hema ga kopen. Ik vind 'm heel cute en ik wilde altijd al zo’n leipe kersttrui, maar ik ben als kind helemaal niet opgegroeid met Takkie dus het is bijna alsof je zo’n band shirt bij de H&M koopt zonder te weten wie de band is etc, dus hier twijfel ik nog over :sweat_smile:

Edit:

En dus de dino trui onlangs, maar ik twijfel nog steeds of ik 'm niet terug moet sturen want eigenlijk net iets te groot :cry:

15 likes

Superwarme en fluffy jas van Embassy of bricks and logs via Takeitslow

17 likes