Dr martens Sinclair
Wou ze al een jaar nu met BF 30% korting bij ziengs en nog 5 euro welkoms korting
Van waar is de blauwe trui? Heel leuk!
Samsoe samsoe. Het is de anour.
Kerstcadeau voor mijn moeder die voor het eerst oma wordt, ze wilde een bedel hiervoor, dus hopla een kinderschoen
Ik kan ze de hele Black Friday week al nergens met korting vinden in mijn maat. Helemaal niet aan ziengs gedacht! Maar helaas ook niet meer in mijn maat
Ooh die zijn zo geweldig, heb ze een paar keer gepast maar ik kan er niet echt op lopen
Ik mocht van mijn ouders iets uitkiezen omdat ik het zo goed gedaan heb gisteren. Heeeeel blij mee, van 150 naar 112 euro. Ik voel me enorm verwend

Ons gerestaureerd mid century modern televisie meubel is bijna klaar. Nu hebben we alle meubels vervangen naar eiken hout.
Wil je laten hoe deze is?
Dankjewel jouw mondkapjes zijn ook erg leuk. Heb direct ook wat nieuwe bij zalando besteld.
Haha ik dacht eerst dat die onderste een eenpersoonsdekbad was (maar daar lijkt het niet eens op nu ik beter kijk)
Hun bowlcutnummer is goud.
Ik heb ook alles afgezocht hier waren ze als enige in de sale, jammer dat ze jou maat niet meer hebben!