Ik moest mijn vakantie uren opmaken en kon ze inwisselen voor een nieuwe fiets. Met houten spatborden
En deze jas van Ted Baker, maar hij is zo zwaar dat ik er nekpijn van krijg
Ik moest mijn vakantie uren opmaken en kon ze inwisselen voor een nieuwe fiets. Met houten spatborden
En deze jas van Ted Baker, maar hij is zo zwaar dat ik er nekpijn van krijg
Ik heb gisteren precies dezelfde gekocht en ben verliefd! Er bestaat ook een semi-matchend theeschaaltje erbij, met een hamster en cavia erin
Echt veel te lang geleden dat ik boeken (anders dan voor studie) heb gelezen dus heb er maar weer wat ingeslagen! Zin in
hahahahaha kut ik wou deze ook maken
Eindelijk een fatsoenlijke tas gekocht voor mezelf. Ik heb jaren lang gedaan met slappe stoffen niet waterdichte tasjes, echt onbegrijpelijk.
oee leuk, dark places is echt superspannend, nachtmerrie materiaal haha. Veel leesplezier!!
Ahhh veel plezier! Aantal van deze heb ik ook gelezen, heerlijk
Leukkk Ik heb ze ook en krijg nog steeds veel complimenten
Wat mooi!
They both die at the end is een aanrader!!
Heele lekkere lijst, die drie onderaan zijn heel tof! Als ik je een ongevraagde tip mag geven voor je volgende boekenbestelling: bestel via Libris, dan kun je een boekenhandel kiezen die je dan kunt steunen zonder dat je extra betaalt. Boekhandels hebben t niet erg makkelijk in deze tijd maar zijn natuurlijk wel van groot belang
Oh top dank, kende ik niet! Maar als ik zo even op zoek zijn ze wel een stuk duurder dan voor hoeveel ik ze besteld heb op bol?
Oh shit dat is wel balen! Misschien voor Nederlandse boeken dan vooral chill? In ieder geval veel leesplezier!
Waar komt dit vandaan? Tis echt te schattig.
Het is van Wrendale design, ik heb het via westwing gekocht. Dit ontwerp heet diet starts tomorrow.
Wrendale heeft echt hele lieve ontwerpen met verschillende soorten dieren
Zo blij met led Takkie voor kerst