Zomaar een boekenbon gekregen. Mijn ereader doet het niet meer, dus het komt goed uit:
Het boek van Isabel Allende is een verhaal dat je helemaal kunt inkleuren, het was een geschenk bij boeken van bepaalde uitgevers. Ik ben heel benieuwd!
Zomaar een boekenbon gekregen. Mijn ereader doet het niet meer, dus het komt goed uit:
Het boek van Isabel Allende is een verhaal dat je helemaal kunt inkleuren, het was een geschenk bij boeken van bepaalde uitgevers. Ik ben heel benieuwd!
ik heb de zwart-witte van mijn dochter gekregen voor de Sint.
Zit heerlijk
Ohh die is zo leuk!
Ohh die wil ik ook
Haha ik heb er echt op zitten azen, hij was steeds uitverkocht online en in de fillialen in de buurt. Vanmorgen zag ik ineens weer voorraad dus kon mn slag slaan
Opvallend sportjasje voor hardlopen dat aan de achterkant wat langer is en dus m’n künde bedekt. Van Craft, tip van @oliverqueen
Nieuwe droogshampoo Klorane proberen
Vitamine A-serum van Jetske Ultee, want ook ik word een dagje ouder
Oh lekker ook, die Kitchenaids.
Zeer benieuwd naar het geluid maar zal vast beter zijn dan wat er uit mijn telefoon komt:
(Kleine versie)
Allebei H&M
Deze is top, althans ik heb een oudere versie hiervan en heel tevreden over
Dat is altijd chill om te horen (haha)! Kan niet wachten tot hij binnen is
Top aankoop. Vraagje, hoe doe je dat met spaghetti of stamppot? Of eet je dat niet?
we nemen de vloer mee naar ons nieuwe appartement, maar we moeten ook nog flink wat bijkopen.
dus 22 pakken van dit
Balterio Quattro Vintage 60913 Macadamia Eik
Ik ben best wel goed bezig met twee keer in de week sporten, dus ik vond dat ik leuke nieuwe sportkleding verdiend had. Het is van Stronger.
Omg die onderste legging