Finally!! En ze lopen direct lekker ook
Oh deze zijn tof! Is dat van dat soepelere leer of niet? Misschien Kerstcadeautje voor mezelf
Redelijk soepel. Heb ook Pascals en dat leer is nog wel wat dunner/zachter! Ze waren trouwens bij Nelson met 25% korting, weet niet of dat nog steeds is
Mary Blair vazen met 50% korting. Normaal koop ik mokken, maar ik vond dit wel leuk voor mijn toekomstige huis.
Theedoeken! Er wordt te weinig Tiana spul gemaakt

Heel erg leuk! Mooi model ook
Haha wat leuk! Dat merk is zo vrolijk haha.
Qua ervaring niet zo vind ik (behalve het taal aspect dan). Maar het is goedkoper en nu gunstiger qua corona maatregelen.
Nagellakjes bij Big Bazar 5,99 per stuk
Brushes van de Action, was nog geen euro bij elkaar
Douglas Desert Nudes palette 20 euro (Maar kreeg 10% korting)
Bij Kruidvat essence pallet en Catrice pallet gehaald en de primer.
Ondanks hun claim “vandaag besteld, morgen verzonden” is mijn bestelling nog steeds niet bij de leveringsdienst geraakt. Heeft iemand hier wel eens rechtstreeks bij de MAC-website besteld? Wat een rommeltje, op hun Belgische website staan zelfs gewoon de Nederlandse verkoopsvoorwaarden
Dankzij @FrauHelga deze adventkalender als kerstcadeau. Nu al zin om in januari elke dag en deurtje te openen.
Plus trouwens deze top en rok van Zeeman voor een low budget feestoutfit (10 euro per stuk). Sorry voor de vieze spiegel, zoals je ziet middenin een schoonmaaksessie gepast. Is beetje glitter/ brons/koper achtig. Dankzij @George
Mss betere foto voor de kleur
Hahahq valt echt tegen he
Ik vond het ook echt smerig