Show je laatste aankopen #8

Finally!! En ze lopen direct lekker ook

31 likes

Voor trainingsschema thuis :ok_hand:t2:

8 likes

Oh deze zijn tof! Is dat van dat soepelere leer of niet? Misschien Kerstcadeautje voor mezelf :grimacing:

1 like

Redelijk soepel. Heb ook Pascals en dat leer is nog wel wat dunner/zachter! Ze waren trouwens bij Nelson met 25% korting, weet niet of dat nog steeds is

1 like

30% korting bij sarenza

26 likes

9 likes

Ring :smiling_face_with_three_hearts:

49 likes

Mary Blair vazen met 50% korting. Normaal koop ik mokken, maar ik vond dit wel leuk voor mijn toekomstige huis.

Theedoeken! Er wordt te weinig Tiana spul gemaakt :pensive:

22 likes

Heel erg leuk! Mooi model ook :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Kaartjes voor welness in duitsland voor morgen.

Beige trui

25 likes

Haha wat leuk! Dat merk is zo vrolijk haha.

1 like

15 likes

Qua ervaring niet zo vind ik (behalve het taal aspect dan). Maar het is goedkoper en nu gunstiger qua corona maatregelen.

1 like

Nagellakjes bij Big Bazar 5,99 per stuk
Brushes van de Action, was nog geen euro bij elkaar
Douglas Desert Nudes palette 20 euro (Maar kreeg 10% korting)
Bij Kruidvat essence pallet en Catrice pallet gehaald en de primer.

13 likes

Omg ik heb voor het eerst in m’n leven een raffle gewonnen

61 likes

Ik heb ook de raffle gewonnen :partying_face:

50 likes

Ondanks hun claim “vandaag besteld, morgen verzonden” is mijn bestelling nog steeds niet bij de leveringsdienst geraakt. Heeft iemand hier wel eens rechtstreeks bij de MAC-website besteld? Wat een rommeltje, op hun Belgische website staan zelfs gewoon de Nederlandse verkoopsvoorwaarden :woozy_face:

1 like

Dankzij @FrauHelga deze adventkalender als kerstcadeau. Nu al zin om in januari elke dag en deurtje te openen.

Plus trouwens deze top en rok van Zeeman voor een low budget feestoutfit (10 euro per stuk). Sorry voor de vieze spiegel, zoals je ziet middenin een schoonmaaksessie gepast. Is beetje glitter/ brons/koper achtig. Dankzij @George

Mss betere foto voor de kleur

27 likes

Verleid door de 50% korting bij AH, maar JESSES wat goor dit

12 likes

Hahahq valt echt tegen he

Ik vond het ook echt smerig

6 likes