Show je laatste aankopen #8

Je krijgt wel echt spierpijn hiervan :joy: Het kan echt flink pittig zijn vind ik (maar ik ben totaal niet sportief), maar vind de story mode wel leuk hoor!

5 likes

Ik zal je een berichtje sturen als ik wat dagen bezig ben geweest!

2 likes

Eindelijk vegan sk8-hi vans met de nieuwe lijn Eco Theory :heart:

22 likes

Omg wat wanneer hoe waar :heart_eyes_cat:

29 likes

Dit zijn echt geluksmomentjes… nooit verwacht dat ik gek zou worden op een stofzuiger. Maar wat zijn die Dysons toch hemels.

5 likes

:heart_eyes:

1 like

@kali wat een geweldige top

Spotte dit zebra ding in Den Bosch en aangezien ik de rest van het jaar niet meer de winkel in kom maar meegenomen. En opzichtige knopen :heart_eyes:

22 likes

19 likes

nice!! ik was helaas niet ingeloot, mn vriend ook voor mij geprobeerd maar helaas :frowning: hoe vallen ze qua maat?

1 like

Ze zijn binnengekomen in het ouderlijk huis, zodra ik daar ben (ergens aankomende week) zal ik je even PM’en. :slight_smile:

3 likes

Lieve Vos! :fox_face:

31 likes

Heel mooi! Waar zijn ze van? Ben benieuwd hoe ze staan als je ze in hebt!

Poging tot motivatie voor thuis sporten / chille kleding want thuis komende weken

Via Otrium

10 likes

Vriend en ik hadden afgesproken dit jaar geen kerstcadeautjes te doen maar ja ik kan het toch niet laten om iets te kopen maar ik was wel een beetje inspiratieloos. Hopelijk stinkt dit niet want tja kan het niet in de winkel halen na vandaag.

(Hopelijk gaan niet allemaal mensen nu van omg deze stinkt haha maar eerlijkheid kan ik wel waarderen hoor).

6 likes

Deze vind ik heel lekker! Wist ook niet dat er nu een douchefoam van was, eerst alleen de parfum. Ga ik ook bestellen!

Edit: oh de foam is alleen icm de parfum te krijgen

1 like

Heeel mooi! Kleiner dan ik dacht maar daardoor juist nog mooier haha

2 likes

Hopelijk zijn dit fijne tshirts om in te slapen.

En nog maar een joggingbroek erbij want ik leef echt in chillkleding sinds corona haha.

9 likes

:grin:

45 likes

Massage gun :joy: Deze kleur was in de aanbieding dus ja ik grijp m’n kans

6 likes