nice!! ik was helaas niet ingeloot, mn vriend ook voor mij geprobeerd maar helaas hoe vallen ze qua maat?
Ze zijn binnengekomen in het ouderlijk huis, zodra ik daar ben (ergens aankomende week) zal ik je even PM’en.
Heel mooi! Waar zijn ze van? Ben benieuwd hoe ze staan als je ze in hebt!
Vriend en ik hadden afgesproken dit jaar geen kerstcadeautjes te doen maar ja ik kan het toch niet laten om iets te kopen maar ik was wel een beetje inspiratieloos. Hopelijk stinkt dit niet want tja kan het niet in de winkel halen na vandaag.
(Hopelijk gaan niet allemaal mensen nu van omg deze stinkt haha maar eerlijkheid kan ik wel waarderen hoor).
Deze vind ik heel lekker! Wist ook niet dat er nu een douchefoam van was, eerst alleen de parfum. Ga ik ook bestellen!
Edit: oh de foam is alleen icm de parfum te krijgen
Heeel mooi! Kleiner dan ik dacht maar daardoor juist nog mooier haha
Hopelijk zijn dit fijne tshirts om in te slapen.
En nog maar een joggingbroek erbij want ik leef echt in chillkleding sinds corona haha.
Massage gun Deze kleur was in de aanbieding dus ja ik grijp m’n kans
Oh dat vind ik ook een leuk cadeautje, hopelijk nog ergens te ruiken hier (België).
Ohhhw heel leuk, ik heb ze gelijk besteld ook
Omdat de eerste gen nog bij mn ex liggen en ik eigenlijk ook nieuwe wilde.
Bol heeft sws een chille aanbieding op koptelefoons en oordopjes nu!
Hoop dat ie er 1 kwijt is
Stahpp
Haha ik heb deze als ‘gewone’ t-shirts, maar is idd meer iets om in te slapen
Vallen ze wel beetje groot? Want normaal zou een L wel wat krap zijn maar groter is er niet. : ') Maar goed heb ook een L van de H&M waar ik in kan kamperen dus die maten daar zeggen ook zo weinig.
Ahh, dat is heel vervelend… Maar ze vallen wel echt wat ruimer ja!