Show je laatste aankopen #8

Ik heb de rokjes helemaal herontdekt. Draag bijna niets anders meer dus vond dat ik wel een extra verdiend had :grinning_face_with_smiling_eyes:

39 likes

Weer eens een nieuw kookboek gekocht :blush:

17 likes

image

Dit pak van Loavies

25 likes

Leek mij wel handig

11 likes

Super leuk! Waar vandaan? (zouden we er standaard bijzetten toch? :kissing_closed_eyes:)

4 likes

Merk?

:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

image

Pluizentondeuse.
Maar dan van een ander merk. Echt relaxed om te doen, werkt snel en goed.

15 likes

Oe die is leuk! Waarvan? En draag jij je rokjes met een donkere panty?

1 like

De trui :smiley:

9 likes

En @Ovenschaal oke sugarhill brighton valt echt heel klein haha. Ik kreeg niet één knoopje dicht. Ik heb de jumpsuit nu nog maar een keer besteld in 1 en 2 maten groter, hij is wel heel tof! En de mouwen lekker lang

1 like

@Viktor Oooh sorry vergeten :sweat:
Vanilia!

@SemM Ja met niet te hoge denier en dan vaak donkere top/trui erop zodat het niet te erg afsteekt

3 likes

Dit is echt een fijn boek!

4 likes

Ja echt he, je denkt even, hoe dik ben ik geworden, ik had dat ook met die knoopjes :rofl:

2 maten groter moet sowieso wel lukken! 1 maat groter misschien net. Laat je weten hoe die zit?

@nomnom haha ja een beetje confronterend in deze pepernoten en chocoladelettertijd :sweat_smile:

2 likes

Heeeeeel tof allemaal :heart_eyes:

1 like

Vind het jurkje in ieder geval heel mooi staan, mooie kleur ook.

5 likes

Ze vallen heel mooi! Mijn stem gaat uiteraard naar de bliksemschichten, maar ik vind het jurkje ook heel leuk en leuk dat het in het thema past. Ik zou doen waar je je het lekkerste in voelt. Iets presenteren is vaak al spannend zat

1 like

Comfort lijkt mij het belangrijkste dus dan zou ik zeker voor de jumpsuit gaan.

3 likes

Cadeautje voor de verjaardag van mijn schoonzus

6 likes

Ik zou overdag de jurk aantrekken en s avonds de bliksemschichten jumpsuit! Staan je allebei geweldig :star_struck:

6 likes