Haha het ziet er zo hoog uit, ik zou ook nooit uit bed komen als ik daar een trappetje voor nodig had
Echt zo’n prinses-op-de-erwt-bed lijkt het
Haha het ziet er zo hoog uit, ik zou ook nooit uit bed komen als ik daar een trappetje voor nodig had
Echt zo’n prinses-op-de-erwt-bed lijkt het
Haha maar écht toch! De instaphoogte is 70cm dus (voor mij, ben 1.70) goed te doen maar zo op de foto lijkt het echt bizar hoog inderdaad (En ik denk dat je er normaal niet instapt als er een gedeelte omhoog staat toch, dat za ook schelen haha)
Door je vorige post kreeg ik ook al zin in de lente.
Wow ik heb onder een steen geleefd. Ik dacht dat Invito alleen schoenen verkocht.
Ik dacht precies hetzelfde! En tassen
Was vroeger ook! Toen ze failliet gingen is het opgekocht en is de naam behouden maar toen zijn ze ook kleding gaan verkopen.
Ja ik vergeet nooit dat hier in de stad de medewerkers toen een briefje in de etalage hadden gehangen met ‘invito is finito’.
Aahhh ja die zag ik op het forum toen!!
Bij gebrek aan iets om überhaupt een raam schoon te maken behalve een schuurspons maar gelijk met geld gesmeten:
Ik ben zo zat van het feit dat ik weer niet in het lab van mijn uni aan de slag mag dat ik het lab naar huis haal.
Lego want fuck yes
Interessant! Laat je even weten hoe het bevalt? Ik doe het nu net glassex en keukenpapier
Dat bovenste ding heb ik ook, het werkt echt top!
Dacht even dat het een vogelhuisje was