Show je laatste aankopen #8

Haha het ziet er zo hoog uit, ik zou ook nooit uit bed komen als ik daar een trappetje voor nodig had :grinning_face_with_smiling_eyes:

Echt zo’n prinses-op-de-erwt-bed lijkt het :grinning_face_with_smiling_eyes:

6 likes

Haha maar écht toch! De instaphoogte is 70cm dus (voor mij, ben 1.70) goed te doen maar zo op de foto lijkt het echt bizar hoog inderdaad :joy: (En ik denk dat je er normaal niet instapt als er een gedeelte omhoog staat toch, dat za ook schelen haha)

2 likes

Ik ben voor xenos servies gegaan en mn badkamer wordt terra

41 likes

Door je vorige post kreeg ik ook al zin in de lente. :smiley:

1 like

Blouse en 3 truien bij Invito besteld.

13 likes

Wow ik heb onder een steen geleefd. Ik dacht dat Invito alleen schoenen verkocht.

12 likes

Ik dacht precies hetzelfde! En tassen

Was vroeger ook! Toen ze failliet gingen is het opgekocht en is de naam behouden maar toen zijn ze ook kleding gaan verkopen.

2 likes

Ja ik vergeet nooit dat hier in de stad de medewerkers toen een briefje in de etalage hadden gehangen met ‘invito is finito’.

46 likes

Aahhh ja die zag ik op het forum toen!!

2 likes

36 likes

Bij gebrek aan iets om überhaupt een raam schoon te maken behalve een schuurspons maar gelijk met geld gesmeten:

15 likes

Ik ben zo zat van het feit dat ik weer niet in het lab van mijn uni aan de slag mag dat ik het lab naar huis haal.

image

image

Lego want fuck yes

36 likes

Interessant! Laat je even weten hoe het bevalt? Ik doe het nu net glassex en keukenpapier :grimacing:

1 like

Dat bovenste ding heb ik ook, het werkt echt top!

2 likes

Dacht even dat het een vogelhuisje was

4 likes

Ja zal ik doen! En goed om te horen @Elaine :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

BK Purity Steelpan

8 likes

Een paar weken brood met pindakaas als avondeten is prima toch? :sweat_smile::grin:

(Dyson airwrap)

63 likes

Same @Zora :sweat_smile:

image

24 likes