Heb hierna ook nog deze gekocht Kitch kitchen. Kitch cooking with soy.peor
Heee ben jij ook een ‘kerstkind’? Ik ook
Zocht een muts maar toch een pet gekocht 🥲
Omg voor het eerst iets gekocht naar aanleiding van TikTok, no shame in m’n ugg game denk ik
Heattech sokken want het is echt koud vandaag
Heattech col
Lol bodywarmer van Zara kids
Fancy eierdopje voor m’n beauty blender
Mascara gekocht nav TikTok, laatste keer dat ik mascara heb gekocht is echt 10 jaar geleden
Oh heel leuk! Heel Clueless
Ik ging gelijk zelf ook even kijken of het een set was (ja) maar helaas niet meer in m’n maat
Ja
Ik zag de Uggs al voordat ik dit bericht las en ik was jaloers haha. Mijn maat is er nog steeds niet
Ongevraagde tip, maar Spiritfarer is een prachtspel. Daarnaast natuurlijk Pokémon en Mario games en Animal Crossing. Oh en Stardew Valley is bij velen ook favoriet, heb het zelf nooit gespeeld hahaha
Ik vind het jammer dat deze blazer geen matchende broek hebt (ben geen rokjesmens). Maar goed het staat prima met dertigduizend andere dingen.
Jaaaa Is er ook op de xbox trouwens. Vind het overigens een erg goede deal @Whistle, misschien dat ik hem er hier ook nog even ingooi voor wij de volgende lockdown krijgen
Tips zijn zeker welkom thanks😄 ga er gelijk naar kijken
Aangezien ik de laatste tijd nog maar amper kleding voor mezelf koop heb ik mezelf maar even goed verwend. Ik ga er niet vanuit dat alles past. Alles bovenkleding want broeken kopen = hel.
Mooi! Waarvan?
Leuk dingetje voor de feestdagen, dacht ik. Maar ik vraag me dus zo af of dit mét onderjurkje verkocht wordt of dat het alleen het doorschijnende ding is? Iemand die hem toevallig heeft?
Hij is van ikki