Show je laatste aankopen #8

Ik was toch niet helemaal blij met de lijsten dus ik heb lijsten besteld die beter op maat zijn met passe partouts. Dit is echt een heel ander gezicht.

44 likes

Vond het eerste al tof maar dit is echt heeel mooi! Perfecte combi zo

1 like

Aangezien ik de komende weken/maanden in lockdown niet verder kom dan het hondenuitlaatveldje en de supermarkt kocht ik twee chille, warme sets. Joggingpak is van SET, wollen legging van American Vintage en de wollen trui van Massimo Dutti

En nog een leuke pantalon voor de feestdagen en erna

12 likes

Bed wilde ik eigenlijk in zwart maar die was niet leverbaar en nu is alles lekker wit. Wel echt studentenstudio wit maar ik hou van rust en wit hahah
Vanmiddag komt er een huge doos binnen met keukenspullen en heb bij een concept store hier echt fantastische vaasjes en mokken gekocht

58 likes

Goede bestemming van dertiende maand weer

16 likes

Die laatste broek is echt geweldig. :slight_smile:

1 like

Ja dat is waar, ik heb ook zo’n bruine kallax gehad. Ik heb nu een witte, die zet ik lekker tegen het voeteneind en dan vanuit bed tv kijken :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Deze als kerstcadeautje voor mn vader en moeder omdat ze erop lijken en mn moeder deze illustratrice (Helen B) heel leuk vind

70 likes

Cadeau voor vriend

5 likes

Kerstcadeau! Een bureaukalender van onze katten voor wanneer we ooit weer naar het kantoor mogen in 2025. :joy:

40 likes

Fijn dat de stylist die pantalon ook ff heeft gestoomd voor de foto :thumbsup:

4 likes

Haha ja die had er niet zoveel zin meer in zo tegen de feestdagen denk ik

6 likes

Linker nier verkocht en drie nieuwe brillen
gekocht. Had al sinds 2014 geen bril meer gekocht. En dat was hard nodig :cold_sweat:

Tommy Hilfiger

Hans Anders eigen merk. Dit wordt een zonnebril

Ted Baker

21 likes

afbeelding

Karwei bijzettafel met ribbelglas

Kwantum

14 likes

leuk, kun je arms filmpjes mee opnemen

9 likes

Kaarsen van HAY

29 likes

Nieuw tassie

11 likes

Ik heb ook meteen maar matching schoenen besteld

57 likes

Ik wist niet dat ik dit nodig had in mijn leven but here we are.

2 likes

Ik kende het ook niet, kreeg dat tasje van iemand doorgestuurd. Maar vind het heel leuk! Jouw tassen ook allebei!

3 likes