Show je laatste aankopen #8

Waar zijn ze van?:star_struck:

1 like

H&M!

1 like

Vond dat ik m’n 13e maand wel deels mocht uitgeven aan dure lingerie. Nu nog hopen dat het past :crossed_fingers: allebei van Agent Provocateur, uit de sale

54 likes

Even 2 kerstkadootjes gekocht

19 likes

Eigenlijk gekregen :relieved:

5 likes

Verjaardagscadeaus voor mijn vader. Hij is truffels nog niet zat

8 likes

Kerstcadeau van mijn vader en vriend (wel zelf gekocht met geld wat ik heb gekregen hehe).
image_3_246047
En zelf erbij gekocht (voor onder mijn bureau).
image_1_325361

42 likes

Waauw mooi kleed!

6 likes

Hij was best cheap dus hopelijk in het echt ook mooi haha. Maar ik post sowieso nog wel een voor en na foto in het fototopic. :blush:

6 likes

Hopelijk doet dit iets voor mijn winterhoofd :cold_face:

En deze in de sale:

12 likes

Het oogt net alsof de cup helemaal niet goed aansluit in het midden. Is er een lingerieverkoper die dit kan bevestigen of ontkrachten? :thinking:

1 like

Ik had een testertje van die producten van Vichy en vond ze echt heel goed! Goed dat ik ze hier nu zie, ik ga ze ook bestellen

2 likes

Ja klopt hij moet strakker zitten zodat het onderste stuk van het midden tegen de huid aan ligt (boven maakt het minder uit). Maar bh’s zitten heel vaak niet goed bij de modellen haha, heel vaak te los zodat ie geen vel indrukt (daarom denkt ook iedereen dat het niet hoort als je kwabjes op je rug hebt van hoe strak een bh zit. Dat heeft bijna iedereen als een bh goed zit)

6 likes

Gabor via Zalando.

14 likes

En deze was nu 15 euro goedkoper dus de collectie is compleet

15 likes

Als die cup niet goed aansluit in het midden, moet je dan een kleinere omvangmaat hebben en misschien een grotere cup? Asking for my two friends in the front

5 likes

Kan allebei. Als de cup te klein is dan kunnen de beugels niet goed onder je borst aansluiten en dan ligt de beugel als het ware OP de borst en dan sluit het midden dus ook niet aan. Dat kun je wel goed zien door te kijken of de beugel echt helemaal tot aan je oksel loopt en die aan de zijkant niet in je borst snijdt. Maar als de omvang te los is dan worden de beugels niet goed aangetrokken en dan heb je dus ook snel dat de beugels eerder op de borst liggen ipv er onder liggen. Dus m’n tip is: eerst checken of je omvang goed is (evt even wat strakker om je heen (laten) trekken en kijken of dat het beter maakt, en zo niet: dan kijken naar een grotere cup

1 like

Meest logische aankoop om 1 uur snachts

56 likes

Die winkel is zooo leuk!! En leuke aankoop.

2 likes

Die toner is heeeel fijn. Echt mijn favoriet

2 likes