Show je laatste aankopen #8

Ik heb nu een aantal mooie kookboeken en daar wou ik ook een leuke standaard voor.

34 likes

Dat shirtje van de bovenste foto is ook leuk! Heb je een linkje van de winkel?

1 like

ik zoek al twee jaar naar een vervanging voor mijn oude zara jas, deze is helemaal waterdicht en gevuld met dons en ik hoop dat ie past
Jack Wolfskin met 100 euro korting bij Bever

broek Zara

15 likes

Samen voor 39,00 zonder verzendkosten, hopelijk zitten ze lekker!! :grinning:

15 likes

Anders zien we ze wel weer terug in het verkooptopic :joy:

57 likes

Hahaha nee dan kan ik ze gelukkig gewoon nog terugsturen😂

3 likes

Waar zijn ze van?:star_struck:

1 like

H&M!

1 like

Vond dat ik m’n 13e maand wel deels mocht uitgeven aan dure lingerie. Nu nog hopen dat het past :crossed_fingers: allebei van Agent Provocateur, uit de sale

54 likes

Even 2 kerstkadootjes gekocht

19 likes

Eigenlijk gekregen :relieved:

5 likes

Verjaardagscadeaus voor mijn vader. Hij is truffels nog niet zat

8 likes

Kerstcadeau van mijn vader en vriend (wel zelf gekocht met geld wat ik heb gekregen hehe).
image_3_246047
En zelf erbij gekocht (voor onder mijn bureau).
image_1_325361

42 likes

Waauw mooi kleed!

6 likes

Hij was best cheap dus hopelijk in het echt ook mooi haha. Maar ik post sowieso nog wel een voor en na foto in het fototopic. :blush:

6 likes

Hopelijk doet dit iets voor mijn winterhoofd :cold_face:

En deze in de sale:

12 likes

Het oogt net alsof de cup helemaal niet goed aansluit in het midden. Is er een lingerieverkoper die dit kan bevestigen of ontkrachten? :thinking:

1 like

Ik had een testertje van die producten van Vichy en vond ze echt heel goed! Goed dat ik ze hier nu zie, ik ga ze ook bestellen

2 likes

Ja klopt hij moet strakker zitten zodat het onderste stuk van het midden tegen de huid aan ligt (boven maakt het minder uit). Maar bh’s zitten heel vaak niet goed bij de modellen haha, heel vaak te los zodat ie geen vel indrukt (daarom denkt ook iedereen dat het niet hoort als je kwabjes op je rug hebt van hoe strak een bh zit. Dat heeft bijna iedereen als een bh goed zit)

6 likes

Gabor via Zalando.

14 likes