ah jammer ik dacht ik probeer hem uit omdat ie zo populair is.
Ja same. Had er meer van verwacht.
Ik vind m wel heel lekker, heb ook al een tweede gehaald toen de mini op was.
@MevrouwMand haha ik heb precies hetzelfde met die sloffen, ze zijn wel echt heel lekker he
Hahaha ik had wel een beetje hetzelfde gevoel maar ook eentje in de sale gekocht. Ik vind het wel heel lekker zitten en krijg er mooie billen in dus prima. Ik gebruik hem voor thuiswerken dus helemaal goed.
Ze zijn inderdaad ook echt lang haha
Even m’n earparty upgraden/vervangen. De diamantjes x2 zodat ik dat als paar in mijn tweede gaatjes kan dragen + nog een basic earcuff ringetje om er aan 1 kant bij te dragen
Van fashionology trouwens
Ja heerlijk!
Deze kast van Made! Na heel lang zoeken naar een goede kast, hopelijk staat deze ook daadwerkelijk mooi in de kamer.
Mooie kleur!
Ik had er ook meer van verwacht, maar vind hem wel gewoon chill als lipbalm en gebruik ook wel eens extra veel als lipgloss, want hij shinet mooi en plakt niet
Alleen wrs komt ie pas 1 januari

Van nakd
En nieuwe panty’s van calzedonia door @anon28710462
Ze zitten heerlijk!
dat jurkje
Jaaa hij is leuk hè, zit er al twee weken op te azen omdat ie uitverkocht was en ik moest het hebben.
Had gisteren al wat besteld bij Lush:
En nu hebben dus ineens sinds vandaag sale op winterproducten hahaha dus nog maar wat besteld:
Vloer voor de bovenverdieping en zolder van het nieuwe huis:
Ik ben heel geïntrigeerd hierin. Krijg je dan twee stukjes glas? Is dit opgezet door een commerciële partij of is het voor een goed doel?