Jaaa hij is leuk hè, zit er al twee weken op te azen omdat ie uitverkocht was en ik moest het hebben.
Had gisteren al wat besteld bij Lush:
En nu hebben dus ineens sinds vandaag sale op winterproducten hahaha dus nog maar wat besteld:
Vloer voor de bovenverdieping en zolder van het nieuwe huis:
Ik ben heel geïntrigeerd hierin. Krijg je dan twee stukjes glas? Is dit opgezet door een commerciële partij of is het voor een goed doel?
Je ‘koopt’ een stukje van het raam. Je steunt een kunstproject die het raam van de kerk restaureren.
In feite houdt je de kerk in goede conditie.
Je kan een klein stukje lopen, of een groter deel (is heel duur zagen wij al)
Dus we hebben twee stukjes gekocht en daar komt onze naam ook bij te staan. Vond het wel een cool idee.
Op het grote raam Alkmaar staat meer informatie
Wat een mooi idee!
Ik heb echt een belachelijke slechte dag en daar past een belachelijk dure aankoop bij. Ze zijn wel prachtig (vind ik).
Ik heb deze ook, heerlijk warm!
De aankoop kwam voort uit een fietstocht op Kerstavond waarbij mijn vingers eraf vroren. Goed om te horen dat ze bevallen!
Nou goed dat je het vraagt, want hij is weer geretourneerd Ik vond hem veel te hard op z’n laagste stand, denk beter geschikt voor echt sportmassage ofzo
VET
Patroon van UrbannNest
2 x 5 maal 15CM borduurringen via StudioKoekoek (Bol)
Voor mijn moeders verjaardag. Voor de verjaardag van mijn vader heb ik hem er ook 1 gegeven en die heb ik al terug gekregen helemaal vol. <3