Show je laatste aankopen #8

ah jammer ik dacht ik probeer hem uit omdat ie zo populair is.

2 likes

Ja same. Had er meer van verwacht.

3 likes

Van comme des garçon via Vinted. 🥲 Waarom koop ik ook altijd zomer kleding in de winter?

21 likes

Ik vind m wel heel lekker, heb ook al een tweede gehaald toen de mini op was.

@MevrouwMand haha ik heb precies hetzelfde met die sloffen, ze zijn wel echt heel lekker he

1 like

Hahaha ik had wel een beetje hetzelfde gevoel maar ook eentje in de sale gekocht. Ik vind het wel heel lekker zitten en krijg er mooie billen in dus prima. Ik gebruik hem voor thuiswerken dus helemaal goed.

Ze zijn inderdaad ook echt lang haha

1 like

image

:heart_eyes:
Twijfelde heeeeel erg tussen bruin en rusty black, maar toch voor zwart gegaan…

23 likes

Skins weer gesponsord

7 likes

Even m’n earparty upgraden/vervangen. De diamantjes x2 zodat ik dat als paar in mijn tweede gaatjes kan dragen + nog een basic earcuff ringetje om er aan 1 kant bij te dragen

Van fashionology trouwens

10 likes

Ja heerlijk! :flat_shoe:

4 likes

Deze kast van Made! Na heel lang zoeken naar een goede kast, hopelijk staat deze ook daadwerkelijk mooi in de kamer.

42 likes

Mooie kleur!

1 like

Ik had er ook meer van verwacht, maar vind hem wel gewoon chill als lipbalm en gebruik ook wel eens extra veel als lipgloss, want hij shinet mooi en plakt niet

2 likes

Alleen wrs komt ie pas 1 januari :frowning:
Van nakd

En nieuwe panty’s van calzedonia door @anon28710462
Ze zitten heerlijk!

19 likes

dat jurkje :heart_eyes:

1 like

Jaaa hij is leuk hè, zit er al twee weken op te azen omdat ie uitverkocht was en ik moest het hebben.

4 likes

In de H&M Sale

15 likes

Had gisteren al wat besteld bij Lush:

En nu hebben dus ineens sinds vandaag sale op winterproducten hahaha dus nog maar wat besteld:

14 likes

Vloer voor de bovenverdieping en zolder van het nieuwe huis:

invisible-hout

37 likes

Twee stukjes raam van dit grote raam

71 likes

Ik ben heel geïntrigeerd hierin. Krijg je dan twee stukjes glas? Is dit opgezet door een commerciële partij of is het voor een goed doel?