Ik heb deze ook, heerlijk warm!
De aankoop kwam voort uit een fietstocht op Kerstavond waarbij mijn vingers eraf vroren. Goed om te horen dat ze bevallen!
Nou goed dat je het vraagt, want hij is weer geretourneerd Ik vond hem veel te hard op z’n laagste stand, denk beter geschikt voor echt sportmassage ofzo
VET
Patroon van UrbannNest
2 x 5 maal 15CM borduurringen via StudioKoekoek (Bol)
Voor mijn moeders verjaardag. Voor de verjaardag van mijn vader heb ik hem er ook 1 gegeven en die heb ik al terug gekregen helemaal vol. <3
Twijfel nog enorm over de lush sale haha, m’n favoriete parfum is in de aanbieding maarrrr eigenlijk zit ik krap deze maand.
Ok deze wil ik ook.
Haha, moet ik je een linkje sturen? Ook nog in de korting nu!
Kon het niet weerstaan
Jaaaa
Ja deze wil ik ook. Maar daar ben ik echt te arm voor hahah. Heel veel plezier ervan.
Ik wil deze maar dan in de blauwe versie, alleen overal uitverkocht. Dus mss ga ik toch ook maar voor deze kleur, echt hate it or love it volgens mij met dit ding. Lees zoveel wisselende reviews.
Heel benieuwd hoe jij m vindt!
Blauw is nog op voorraad bij de mediamarkt. Ik heb hem op mijn wish list staan, maar die prijs
Niet de long versie toch? Heb het idee dat ik die wel echt nodig heb.
Ik wil hem ook!! Waar heb jij hem besteld? (Of gekocht)
Ja over het algemeen wordt aangeraden om voor de long versie te gaan als je haar tot of over je sleutelbeenderen komt! Lees ook veel op oa reddit het sowieso met de lange barrels een stuk makkelijker is, dus dat je het beste die kan kopen. Ik zat ook op de blauwe te azen (serieus, wat is die mooi!) maar overal altijd uitverkocht idd
Ik ben uiteindelijk ook maar voor de grijs met roze gegaan, alsnog heel mooi.
Ik heb hem bij de bijenkorf online gekocht @Alchemy
Voor mij hopelijk een uitkomst voor m’n pluizige krulhaar waar ik normaal met een stijltang de pluis eruit haal. Duurt dan wel 45 min (kost vooral in de zomer met vaker haren wassen veel tijd)
Dit gaat hopelijk tijd besparen aangezien je dit met nat haar mag gebruiken!
Welke haarproducten gebruiken jullie? Krullen zakken alweer uit haha
Heb em nog niet gebruikt, ook vandaag pas binnengekregen, maar wel veel youtubefilmpjes gekeken. Zie dat veel wordt aangeraden om eerst te zorgen dat je haar ongeveer voor 80% droog is voordat je begint met krullen, dan je haar ongeveer 10 seconden (als je dus het krullenopzetstuk gebruikt) eromheen te laten zitten met warme lucht, vervolgens de koude stand gebruiken zodat de krul helemaal afkoelt om de krullen te ‘setten’. Vaak zie ik ook nog dat ze de krullen vervolgens vastzetten met van die lange haarklemmen en dat vervolgens ongeveer 20 minuten laten zitten totdat het helemaal is afgekoeld. Conclusie van al die filmpjes is dat je zo het beste resultaat krijgt.