Show je laatste aankopen #8

Je ‘koopt’ een stukje van het raam. Je steunt een kunstproject die het raam van de kerk restaureren.
In feite houdt je de kerk in goede conditie.
Je kan een klein stukje lopen, of een groter deel (is heel duur zagen wij al)
Dus we hebben twee stukjes gekocht en daar komt onze naam ook bij te staan. Vond het wel een cool idee.
Op het grote raam Alkmaar staat meer informatie

17 likes

Lush sale -

15 likes

Wat een mooi idee!

5 likes

Shit nu heb ik ook Lush gekocht

Die conditioner is echt mn fav
Je haar ruikt zo tyfuslekker daarna

14 likes

Oude AirPods 2 verkocht en resterende deel bijbetaald voor nieuwe AirPods 3.

15 likes

Ik heb echt een belachelijke slechte dag en daar past een belachelijk dure aankoop bij. Ze zijn wel prachtig (vind ik).

39 likes

Ik heb deze ook, heerlijk warm! :two_hearts:

3 likes

De aankoop kwam voort uit een fietstocht op Kerstavond waarbij mijn vingers eraf vroren. Goed om te horen dat ze bevallen!

1 like

Hastikke nieuw hier, maar door t zien van jullie aankopen ben ik ook gaan shoppen bij lush :see_no_evil:

24 likes

Normaal geen fan van Hunkemöller, dus ben benieuwd. Wil hem gewoon als top gaan dragen.

40 likes

Nou goed dat je het vraagt, want hij is weer geretourneerd :joy: Ik vond hem veel te hard op z’n laagste stand, denk beter geschikt voor echt sportmassage ofzo

VET

7 likes

Patroon van UrbannNest

2 x 5 maal 15CM borduurringen via StudioKoekoek (Bol)

Voor mijn moeders verjaardag. Voor de verjaardag van mijn vader heb ik hem er ook 1 gegeven en die heb ik al terug gekregen helemaal vol. <3

31 likes

Twijfel nog enorm over de lush sale haha, m’n favoriete parfum is in de aanbieding maarrrr eigenlijk zit ik krap deze maand.

10 likes

Ok deze wil ik ook.

1 like

Haha, moet ik je een linkje sturen? Ook nog in de korting nu!

1 like

afbeelding

Kon het niet weerstaan

44 likes

Jaaaa :slight_smile:

2 likes

Ja deze wil ik ook. Maar daar ben ik echt te arm voor hahah. Heel veel plezier ervan.

1 like

Ik wil deze maar dan in de blauwe versie, alleen overal uitverkocht. Dus mss ga ik toch ook maar voor deze kleur, echt hate it or love it volgens mij met dit ding. Lees zoveel wisselende reviews.

Heel benieuwd hoe jij m vindt!

4 likes