Show je laatste aankopen #8

Blauw is nog op voorraad bij de mediamarkt. Ik heb hem op mijn wish list staan, maar die prijs :cry:

3 likes

Niet de long versie toch? Heb het idee dat ik die wel echt nodig heb.

1 like

Ik wil hem ook!! Waar heb jij hem besteld? (Of gekocht)

1 like

Ja over het algemeen wordt aangeraden om voor de long versie te gaan als je haar tot of over je sleutelbeenderen komt! Lees ook veel op oa reddit het sowieso met de lange barrels een stuk makkelijker is, dus dat je het beste die kan kopen. Ik zat ook op de blauwe te azen (serieus, wat is die mooi!) maar overal altijd uitverkocht idd
Ik ben uiteindelijk ook maar voor de grijs met roze gegaan, alsnog heel mooi.

4 likes

Ik heb hem bij de bijenkorf online gekocht @Alchemy

Voor mij hopelijk een uitkomst voor m’n pluizige krulhaar waar ik normaal met een stijltang de pluis eruit haal. Duurt dan wel 45 min (kost vooral in de zomer met vaker haren wassen veel tijd)

Dit gaat hopelijk tijd besparen aangezien je dit met nat haar mag gebruiken!

Welke haarproducten gebruiken jullie? Krullen zakken alweer uit haha

1 like

Heb em nog niet gebruikt, ook vandaag pas binnengekregen, maar wel veel youtubefilmpjes gekeken. Zie dat veel wordt aangeraden om eerst te zorgen dat je haar ongeveer voor 80% droog is voordat je begint met krullen, dan je haar ongeveer 10 seconden (als je dus het krullenopzetstuk gebruikt) eromheen te laten zitten met warme lucht, vervolgens de koude stand gebruiken zodat de krul helemaal afkoelt om de krullen te ‘setten’. Vaak zie ik ook nog dat ze de krullen vervolgens vastzetten met van die lange haarklemmen en dat vervolgens ongeveer 20 minuten laten zitten totdat het helemaal is afgekoeld. Conclusie van al die filmpjes is dat je zo het beste resultaat krijgt.

1 like

De dyson v10 animal. Ik zat al zo lang met een in mijn hoofd en ik had voor ruim 100 euro aan vvv-bonnen.

23 likes

Hier ga je zo gelukkig mee zijn.

1 like

Ben ik nu al. Ik voel me net een klein kind de avond voor haar verjaardag. Ik hoop echt dat dhl me niet gaat teleurstellen en dat hij morgen echt bezorgd wordt.

Let wel even op dat deze borstel voor tapijt is en niet geschikt is voor gladde vloeren. Die borstel kan je los bijkopen. Deze borstel werkt slecht op een gladde vloer en gaat op ten duur krassen. Bij de normale V10 krijg je beide borstels meegeleverd.

4 likes

Huh echt?
Ik heb ‘m al een tijdje en heb geen krassen en hij doet t goed.
Is mijn door coolblue ook niet aangeraden.

1 like

Was even nieuwsgierig naar reviews, maar hij redt blijkbaar zelfs levens :joy: :thumbsup:

28 likes

Oh ik heb een vraagje als mede-pluisharige.

Als je de krul-functie gebruikt, moet je het dan eerst gladmaken met de steil-functie om het pluis tegen te gaan? of kan je meteen op nat haar de krulfunctie gebruiken en valt het dan mee qua pluis?

1 like

2 Sandro aankopen. Zag de jas bij iemand en die was zo vet (met hele grote splitten aan de zijkant), dus gevraagds waar die van was :see_no_evil: en nog in de sale ook. En ook meteen een (hopelijk?) leuke top gevonden. Ben heel benieuwd of de trench me staat, ben al een eeuwigheid op zoek naar een leuke!

30 likes

Bij mij hetzelfde.

Weet je zeker dat je geen recensie van een vibrator of iets dergelijks hebt opgezocht?

3 likes

Hoe is dat kussen, is dat een beetje stevig?

1 like

Premium account op lifesum. Zo hoop ik alles beter bij te houden. Ze hadden 50% korting dus letssss go (vanaf morgen dan).

8 likes

@WinterQueen de tapijtborstel is niet geschikt om kleine deeltjes van de grond te pakken, die voor gladde vloeren wel. Ik heb zelf beide borstels en die voor tapijt moet je er echt op zetten, die voor gladde vloeren heeft een zachte borstel die de deeltjes er zelf inrolt. Op ten duur slijt de bescherming van de zuigmond af en ga je dus alleen met het plastic over de vloer, dat zorgt voor krassen. Dus ook al krast ‘ie nu nog niet, stofzuigen met een Dyson wordt echt nog chiller met de juiste borstel!

En wat betreft het advies vanuit de winkel: dat gaat heel vaak fout omdat Dyson het zelf ook niet benoemt. Zie de website van Dyson zelf:

Het kan dus wel, maar is niet echt de bedoeling!

2 likes

Met mijn bipolaire stoornis wil ik deze nu ook.

3 likes