Show je laatste aankopen #8

Bij mij hetzelfde.

Weet je zeker dat je geen recensie van een vibrator of iets dergelijks hebt opgezocht?

3 likes

dekbed en een kussen van wol :smiling_face_with_three_hearts:

er is van alles van texels schapenwol bij de lidl in de aanbieding, ook pantoffels en een matrastopper

24 likes

Hoe is dat kussen, is dat een beetje stevig?

1 like

ik heb hem nog niet binnen en nog nooit eerder een wollen kussen gehad, dus geen idee eigenlijk

1 like


Premium account op lifesum. Zo hoop ik alles beter bij te houden. Ze hadden 50% korting dus letssss go (vanaf morgen dan).

8 likes

@WinterQueen de tapijtborstel is niet geschikt om kleine deeltjes van de grond te pakken, die voor gladde vloeren wel. Ik heb zelf beide borstels en die voor tapijt moet je er echt op zetten, die voor gladde vloeren heeft een zachte borstel die de deeltjes er zelf inrolt. Op ten duur slijt de bescherming van de zuigmond af en ga je dus alleen met het plastic over de vloer, dat zorgt voor krassen. Dus ook al krast ‘ie nu nog niet, stofzuigen met een Dyson wordt echt nog chiller met de juiste borstel!

En wat betreft het advies vanuit de winkel: dat gaat heel vaak fout omdat Dyson het zelf ook niet benoemt. Zie de website van Dyson zelf:


Het kan dus wel, maar is niet echt de bedoeling!

2 likes


Veel te duur voor een prullenbak, maar nu wel ‘maar’ €160 ipv €230 via nordicnest.nl!

29 likes

Met mijn bipolaire stoornis wil ik deze nu ook.

3 likes


Loods 5


Casa


Madewell


La Fee Maraboutee

23 likes

Oeh zo mooi die trui! Waar verkopen ze dat merk zoal?

2 likes

Wat een goede tip! Was al een tijdje aan het azen op de kleinere variant maar nu ook voor deze gegaan! De ene helft ga ik dan gebruiken als papierbak en de andere helft afval (we scheiden hier helaas niet). Dan is een groter formaat wel handiger dan een kleintje denk ik :smiley:

2 likes

Ik heb hem van orangebag, daar hebben ze hem nog in het groen

Maar ik zie dit merk wel vaker bij boetiekjes

3 likes

Sweater voor mijn dochter
(Gisteren in een etalage in Utrecht gezien)

En een t’shirt voor mij.

15 likes

Witte kobo ereader libra 2 met roze hoes. Nog een paar dagen wachten tot hij bezorgd wordt.
Zin om alle Harry Potters weer eens te gaan lezen.

39 likes

Deze is zo fijn! Is voor mij echt dé aankoop van vorig jaar geweest. Batterij gaat eeuwen mee en heel fijn dat je alle kanten op kan lezen. Vind die knoppen ook een toegevoegde waarde hebben t.o.v. de modellen die dat niet hebben.

5 likes

Oh heel mooi zo bij elkaar!

1 like

Deze is sinds oktober dit jaar uit, dus ik hoop dat hij net zo goed is als de jouwe dan! :crossed_fingers:

1 like

Nee nog niet maar zie het op vinted wel vaker. Ik draag hem nu ook vooral binnen en hij sleept bij mij niet over de grond dus gaat prima. Als ik ermee naar buiten ga doe ik het nu heel charmant in mijn sok hahaha.

2 likes

Oeh toffe shirts! Ik heb er gelijk ook wat besteld, twee voor m’n vriend voor z’n verjaardag en twee voor mezelf.

Voor vriend:

Voor mezelf:

Ik zie nu pas dat ze allemaal van Pokémon zijn, haha.

18 likes