Show je laatste aankopen #8

Wow prachtig! Waar/hoe hebt je dit geboekt? Alles los, of via een organisatie of…?

1 like

Er staan er heel veel op bol, maar ik heb deze want die kan meerdere kleuren en was op voorraad haha

5 likes

Alles bij Mango uit de sale

14 likes

Ik heb alles los geboekt idd. Huurauto met allrisk-dekking via SunnyCars (tot 4 uur van tevoren gratis te annuleren), vluchten via Transavia (kosteloos om te boeken naar een ander moment/andere bestemming) en hotels via Booking gezocht en vervolgens via de website van de hotels zelf geboekt (mits ze dan ook flexibele annuleringsvoorwaarden hadden, anders helaas toch via booking zelf).

Ik heb wel gekeken naar pakketreizen, maar daarvan lag het reistempo heel hoog (elke dag een andere plek, dus veel in de auto) en vielen de hotels eigenlijk altijd tegen dus uiteindelijk besloten om zelf los te boeken zodat we op ons eigen tempo kunnen gaan.

6 likes

Thnx voor je toelichting! Ik ben zo slecht in vakanties plannen, vraag me altijd af hoe anderen dat doen dus bedankt haha

1 like

Omg dat ding van de Action ging bij mij ook kapot na 1 keer!! En ik had nog maar de helft van mijn vloer gedaan, echt schijtding ook.

Gaat naar de mango site

2 likes

Eindelijk na een halfjaar zoeken 🥲

32 likes

image

Zwevende boekenplanken via Fonq

35 likes

Jaaa omg ik heb precies deze foto ik dacht huh ik ben toch naar cinque terre geweest

3 likes

Ik kwam er bij de deurtjes achter dat ik de middelste 2 planken had omgedraaid.
Dus de verticale planken in het midden, die je ALS EERSTE erin zet.
Wat resulteerde in dat de planken scheef liggen omdat de dopjes net ff te hoog zitten.
En 1 deurtje zit nu op zijn kop.

Wat een hel.

Ik ben nog niet begonnen aan de deurtjes af te stellen.

2 likes

Ik had m al in het zwart, nu de witte erbij met korting.

9 likes

Ja het is echt vreselijk hè. hate to say it maar die deurtjes zijn echt het ergste

Bij ons was er ook nog een productiefout waardoor de deurtjes niet goed pasten, steeds nieuwe opgestuurd gekregen dus we hebben nu 6 deurtjes thuis en dan nog 3 op het dressoir zelf :joy: hopelijk vergaat het jou beter

3 likes

Sleutels! Voor pasjes vind ik de key pouch handiger

1 like

Nieuwe enkelbrace omdat ik al 3 maanden rondloop met een ingescheurde enkelband 🥲

image

Nieuwe sfofzuigermond, de oude was helemaal versleten.

6 likes

We gaan maar weer eens puzzelen!

6 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Pakketjes irritaties

We hadden al een heattech blanket, maar wilde nog een want mijn vriend steelt m steeds. Plus voor ons beide een shirt voor de koude dagen :blush:

9 likes

Gebruik je die dan op de bank of in bed? Ik heb het snachts soms erg koud en vraag me af of dit zou helpen bovenop mijn gewone dekbed

1 like

:smiling_face_with_three_hearts:

12 likes