Show je laatste aankopen #8

Het is het TV meubel Gravure van Woood, ook verkrijgbaar in een dressoir en hogere kast.

3 likes

Ik heb lekker wat verzoringsproducten besteld

14 likes

Hee die trui heb ik ook op het oog. Ben niet tevreden met mijn Nikkie trui die ik via vinged heb gekocht .Wil je laten weten hoe die valt enzo?

3 likes

En ook @Viktor, hoe vallen deze sloffen van Hush Puppies? Ik zit normaal tussen maat 38 en 39 in dus twijfel welke ik zal nemen.

1 like

Ik vind dat ze klein vallen (stof is natuurlijk dik), heb zelf een maat groter genomen dan normaal en dan zitten ze nog niet super ruim. Ik zou in jouw geval sowieso voor 39 en misschien zelfs 40 gaan!

1 like

Ik heb 39 (mijn gebruikelijke maat), past prima, maar 40 was ietsiepietsie beter geweest denk ik. Jij moet sowieso 39 (of 40, maar absoluut geen 38) hebben!

3 likes

Thanks @Foucher & @Viktor voor jullie snelle reactie! :heart:

5 likes

Doei :money_with_wings::money_with_wings:

12 likes

De Bijenkorf

About You

Broek van Soyaconcept via About You

6 likes

Deze heeft helaas vertraging, dus heb vandaag een andere afgehaald via click & collect
afbeelding

13 likes

Ik wens je heeeel veel succes met de deurtjes in elkaar zetten! Haha ik wil je aankoop niet verpesten maar wat een nachtmerrie

3 likes

afbeelding

My first botox

45 likes

Benieuwd wat je er van vindt!
Er is een plastisch chirurgie topic voor.

1 like

Wow is Wendy van Dijk botoxmodel?

3 likes

Ik twijfelde of het onder chirurgie viel… maar het vakt sowieso onder ‘mijn laatste aankoop’ :blush:
Ik ben ook benieuwd! Ik dacht wel vrij snel een beetje hoofdpijn te voelen, dat schijnt een van de bijwerkingen te zijn.

3 likes

ja ik zal morgen ff een foto maken voor je

Ohnee help haha.
Hij komt morgen al binnen, ik zal een timer zetten :sweat_smile:

3 likes

Die eerste twee zijn heel goeie deals: Bakuchiol voor 1/3 van de prijs (zou een alternatief voor retinol moeten zijn dat geschikt is voor gevoelige huid - dit is mijn tweede repurchase) en de Antipodes Baptiste dagcrème + twee travel sizes voor minder dan de prijs van de dagcrème alleen.

Via de Franse Feelunique

9 likes

Ik heb deze placemats vandaag gekregen, echt mega blij mee! Het is van gerecycled leer.

7 likes


afbeelding
Huwelijksreis geboekt :smiling_face_with_three_hearts: We gaan eind juni ruim 2 weken rondrijden door Italië in een fiat 500. Eerst een kleine week Amalfi kust, dan 3 dagen chillen in een Ecoresort en dan nog een week naar Puglia. Alles gratis annuleerbaar tot het laatste moment zodat we er nog onderuit kunnen als covid het niet toelaat om te gaan. Ben echt hyper ervan

140 likes