Ik heb precies dezelfde Blundstones sinds vorige maand, zijn echt top!
Ik was op deze broek aan het azen sinds ik hem in WAYRWT had gezien (van @Nysmn geloof ik?)
Net binnen en ik vind hem heeeel vet, alleen gaat de rits steeds vanaf de onderkant open En hij is ietsje te lang, kan nog net met een kleine hak of platformsneakers denk ik haha
Welke website
Dogecore de manier van schrijven overal is ook kwaliteit vind ik. Precies mijn soort kut humor
Misschien kan een kleermaker dat voor je fixen?
Waar heb je die broek gekocht?
Costes!
@Pheline Ja ik ga dat proberen, aangezien ie steeds uitverkocht is en hem waarschijnlijk om die reden niet/moeilijk om kan ruilen!
Bij Ikea:
Hoeslaken Dvala 180x200 in beige en lichtroze
2x Solklint wandlamp (die we als plafondlamp gaan gebruiken in de gang, hadden er al eentje van het vorige huis)
Bij Hema:
Plakhaken voor de wasbakjes bij beide toiletten, om te matchen met de andere zwarte accessoires
2x hanglamp voor in de logeerkamer en de studiekamer (deze waren maar 12,50 per stuk!)
Bij H&M:
2x deze kapstok
En een vaasje voor stekjes
Waaauw waar is dit prachtige kleed van?
Via koopjedeal: een teddy dekbedovertrek. Inmiddels al binnen en in gebruik genomen en wat een zalig ding is dit!!
Echt prachtig! Ik zoek nog een vloerkleed dus wie weet vind ik hier een mooi kleed, voor in mijn nieuwe woning (die ik ook nog moet vinden haha)
Op Etsy staan echt zoveel mooie vloerkleden, ik heb er zeker 40 als favoriet opgeslagen. Hopelijk vind je snel een vloerkleed (en huis haha).
Ja echt verrassend mooie! Veel leuker dan bij de gewone webshops. Ik hoop het ook , dankje.
Haha exact wat ik dacht