Show je laatste aankopen #8

Ik was op deze broek aan het azen sinds ik hem in WAYRWT had gezien (van @Nysmn geloof ik?)

Net binnen en ik vind hem heeeel vet, alleen gaat de rits steeds vanaf de onderkant open :unamused: En hij is ietsje te lang, kan nog net met een kleine hak of platformsneakers denk ik haha

13 likes

aangezien ik echt gek word van de batterij van m’n huidige

14 likes

Welke website :heart_eyes: :heart_eyes:

2 likes

Dogecore :joy: de manier van schrijven overal is ook kwaliteit vind ik. Precies mijn soort kut humor

1 like

Misschien kan een kleermaker dat voor je fixen?

1 like

Eindelijk een kleed gekozen!

56 likes

Waar heb je die broek gekocht?

1 like

Costes!

@Pheline Ja ik ga dat proberen, aangezien ie steeds uitverkocht is en hem waarschijnlijk om die reden niet/moeilijk om kan ruilen!

2 likes

Allemaal via Zalando (Ichi, JDY en Trendyol)

25 likes

Bij Ikea:
Hoeslaken Dvala 180x200 in beige en lichtroze

2x Solklint wandlamp (die we als plafondlamp gaan gebruiken in de gang, hadden er al eentje van het vorige huis)

Bij Hema:
Plakhaken voor de wasbakjes bij beide toiletten, om te matchen met de andere zwarte accessoires :sweat_smile:

2x hanglamp voor in de logeerkamer en de studiekamer (deze waren maar 12,50 per stuk!)

Bij H&M:
2x deze kapstok

En een vaasje voor stekjes

18 likes

Waaauw waar is dit prachtige kleed van?

2 likes

Via koopjedeal: een teddy dekbedovertrek. Inmiddels al binnen en in gebruik genomen en wat een zalig ding is dit!!

16 likes

Echt prachtig! Ik zoek nog een vloerkleed dus wie weet vind ik hier een mooi kleed, voor in mijn nieuwe woning (die ik ook nog moet vinden haha)

3 likes

Op Etsy staan echt zoveel mooie vloerkleden, ik heb er zeker 40 als favoriet opgeslagen. Hopelijk vind je snel een vloerkleed (en huis haha).

6 likes

Ja echt verrassend mooie! Veel leuker dan bij de gewone webshops. Ik hoop het ook :grinning_face_with_smiling_eyes:, dankje.

1 like

Haha exact wat ik dacht

3 likes

De vaas (atelierfrenchie) en voorste kussen (karwei)

53 likes

Ganni jurk, alvast voor betere tijden

Na bijna een jaar discussiëren zijn we het eens geworden over de kleur van ons koffiezetapparaat :partying_face:

94 likes

Mosstokken, omdat de philodendron ruby die ik van @Lula kreeg zo hard is gegroeid dat 'ie echt wat steun nodig heeft om recht te staan.

Ik kijk zo uit naar het voorjaar :blush:

10 likes

Geen geel, maar in ieder geval wel een leuk kleurtje ipv saai!!

4 likes