Allemaal via Zalando (Ichi, JDY en Trendyol)
Bij Ikea:
Hoeslaken Dvala 180x200 in beige en lichtroze
2x Solklint wandlamp (die we als plafondlamp gaan gebruiken in de gang, hadden er al eentje van het vorige huis)
Bij Hema:
Plakhaken voor de wasbakjes bij beide toiletten, om te matchen met de andere zwarte accessoires
2x hanglamp voor in de logeerkamer en de studiekamer (deze waren maar 12,50 per stuk!)
Bij H&M:
2x deze kapstok
En een vaasje voor stekjes
Waaauw waar is dit prachtige kleed van?
Via koopjedeal: een teddy dekbedovertrek. Inmiddels al binnen en in gebruik genomen en wat een zalig ding is dit!!
Echt prachtig! Ik zoek nog een vloerkleed dus wie weet vind ik hier een mooi kleed, voor in mijn nieuwe woning (die ik ook nog moet vinden haha)
Op Etsy staan echt zoveel mooie vloerkleden, ik heb er zeker 40 als favoriet opgeslagen. Hopelijk vind je snel een vloerkleed (en huis haha).
Ja echt verrassend mooie! Veel leuker dan bij de gewone webshops. Ik hoop het ook , dankje.
Haha exact wat ik dacht
Ganni jurk, alvast voor betere tijden
Na bijna een jaar discussiëren zijn we het eens geworden over de kleur van ons koffiezetapparaat

Mosstokken, omdat de philodendron ruby die ik van @Lula kreeg zo hard is gegroeid dat 'ie echt wat steun nodig heeft om recht te staan.
Ik kijk zo uit naar het voorjaar
Geen geel, maar in ieder geval wel een leuk kleurtje ipv saai!!
Jaaa het leven is te kort voor huishoudelijk apparatuur in saaie kleuren
Een moccamaster is altijd de juiste keuze
Wat een mooie kleur!
Die vaas is echt te gek, maar ik kan hem niet vinden op hun site.
Hij is van &klevering tile vase
Ah als je zoekt op tile vaas vind hij hem wel maar zie dat hij is uitverkocht. Zijn wel meerdere sites die hem verkopen, als je zoekt op tile vaas op Google.