Show je laatste aankopen #8

In Duitsland bij reesman.

2 likes

Vanwaar zijn deze?

1 like

En naast de smaak (ik ben ook fan, ik heb een retro moccamaster van de kringloop): kijk dan wat een plƔƔtje het is! :heart_eyes:

5 likes

Door die leuke kleurtjes zou ik hem bijna willen en ik drink zelf eigenlijk alleen maar ijskoffie, heeeel sporadisch eens gewoon koffie :laughing:

En mijn vriend is te lui voor filterkoffie denk ik 🄲

1 like

Heerlijk! In oktober ook een mooie steenrode moccamaster gekocht. Heerlijke koffie.

Vroeger hadden ze zulke mooie koffiezetapparaten. Zelf mijn speelgoedapparaat was mooi. Kijk dan!

39 likes

Leuk! Heb je een linkje?

2 likes

Ooh deze kleur is echt moooi. Wil er ook een maar kan maar geen keuze maken tussen de kleuren

1 like

Oh ja, oeps.
Bij doezelf.nl

2 likes

Ik heb deze ook al 8 jaar. Ook op de kop getikt ooit haha. Bonenmaler ernaast, koffiebonen van een winkel die ze zelf brandt hier in de buurt en ik heb echt de beste koffie ooit.

Amazon :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Mijn iPad is na 8 jaar wel op, nu weer een nieuwe en snellere :partying_face:

15 likes

Zo, dat zal een wereld van verschil zijn voor je gok ik zo

1 like

Dat denk ik ook, en dan ook ineens van 16GB (hahahaha) naar 64GB opslag

3 likes

Ohh ja top! Ik had hiervoor alleen een Chemex dus geen maler waarmee ik espresso-fijn kan, maar als het goed is kan ik morgen een maler ophalen (handmaler, Kinu M47 Phoenix)! Volgens mij wonen wel enigszins bij elkaar in de buurt of niet? Waar haal jij je bonen?

1 like

Bussum bij Udi op de Huizerweg! Mijn oude woonplaats haha, maar ik kan na mijn werk een slinger langs zijn winkel maken om bonen te halen. Hij brandt iedere week opnieuw. Niet goedkoop, maar wel echt goede koffie.

1 like

Ohh leuk om te weten! Mijn vriend komt daar regelmatig voor zijn werk in de buurt, zal hem eens op pad sturen binnenkort haha

2 likes

Ik heb laatst die iPad 2021 ook gekocht, ik dacht nou een iPad is wel chill en dan doe ik meteen gewoon de nieuwste. Maar heel eerlijk gezegd weet ik niet zo goed wat ik er mee moet, klinkt zo walgelijk verwend :roll_eyes: maar ik had gehoopt dat ik m echt vaker zou gebruiken. Pak toch sneller m’n telefoon gewoon. Balen. Heel af en toe doe ik erop forummen maar ik zit verder niet echt ā€˜ op internet’
Waar gebruik jij je iPad zoal voor?

3 likes

Ik gebruik hem elke dag wel! Meestal bij het ontbijt om het nieuws te lezen en te forummen. En om tv te kijken in bed, voor spelletjes…ik pak ook vaak mijn telefoon tussendoor maar ik zou hem toch niet willen missen.

Deze heb ik laatst ook gekocht ter vervanging van mn oude iPad uit 2012 die niet verder ging dan i.O.S 10 :rofl:. Wat een verademing weer. Allemaal apps die je opeens kan downloaden omdat ze wel ondersteund worden. Veel plezier ervan! :hugs:

2 likes