Show je laatste aankopen #8

Zo, dat zal een wereld van verschil zijn voor je gok ik zo

1 like

Dat denk ik ook, en dan ook ineens van 16GB (hahahaha) naar 64GB opslag

3 likes

Ohh ja top! Ik had hiervoor alleen een Chemex dus geen maler waarmee ik espresso-fijn kan, maar als het goed is kan ik morgen een maler ophalen (handmaler, Kinu M47 Phoenix)! Volgens mij wonen wel enigszins bij elkaar in de buurt of niet? Waar haal jij je bonen?

1 like

Bussum bij Udi op de Huizerweg! Mijn oude woonplaats haha, maar ik kan na mijn werk een slinger langs zijn winkel maken om bonen te halen. Hij brandt iedere week opnieuw. Niet goedkoop, maar wel echt goede koffie.

1 like

Ohh leuk om te weten! Mijn vriend komt daar regelmatig voor zijn werk in de buurt, zal hem eens op pad sturen binnenkort haha

2 likes

Ik heb laatst die iPad 2021 ook gekocht, ik dacht nou een iPad is wel chill en dan doe ik meteen gewoon de nieuwste. Maar heel eerlijk gezegd weet ik niet zo goed wat ik er mee moet, klinkt zo walgelijk verwend :roll_eyes: maar ik had gehoopt dat ik m echt vaker zou gebruiken. Pak toch sneller m’n telefoon gewoon. Balen. Heel af en toe doe ik erop forummen maar ik zit verder niet echt ‘ op internet’
Waar gebruik jij je iPad zoal voor?

3 likes

Ik gebruik hem elke dag wel! Meestal bij het ontbijt om het nieuws te lezen en te forummen. En om tv te kijken in bed, voor spelletjes…ik pak ook vaak mijn telefoon tussendoor maar ik zou hem toch niet willen missen.

Deze heb ik laatst ook gekocht ter vervanging van mn oude iPad uit 2012 die niet verder ging dan i.O.S 10 :rofl:. Wat een verademing weer. Allemaal apps die je opeens kan downloaden omdat ze wel ondersteund worden. Veel plezier ervan! :hugs:

2 likes

Lush sale, 3 boxen (rechtse 3 producten zaten samen maar had ik al uitgepakt) en een conditioner

inhoud van de boxen (in het Frans)

20 likes

Haha ja, ik kon niet eens Teams installeren 🥲
Dank je wel!

3 likes

Was dit bij de sale in Gent of ben je al in Frankrijk?
Vraag me af of het de moeite is in Gent :sweat_smile:

Ik ben al in Frankrijk! Ik wou in Gent gaan kijken maar ik ben 2 januari al vertrokken dus geen idee eigenlijk! :sweat_smile:

2 likes

Kinu is heel fijn, die maler heb ik nu een paar jaar! Alleen als er veel visite is (was) dan geen optie haha, of vantevoren even spierkracht opmaken

Ah goed om te horen! En dat kan ik me voorstellen :sweat_smile: Ik heb niet zo heel veel koffiedrinkers om me heen dus denk dat ik het er wel mee red haha

3 likes

Oooh ja dit zijn echt goede bonen!!!

5 likes

Ik zou voor geel gaan!

1 like

Je hebt helemaal gelijkt, heerlijke deken! Werkt perfect onder mijn eigen dekbed

1 like

Borduur project mapje via Etsy!

6 likes

23 likes

11 likes