Show je laatste aankopen #8

Late reactie, maar ik zocht op Pax haha. Ik ga je ontwerp stelen haha, mijn destijds ontworpen kast kan helaas niet meer. :sweat_smile: Leef al meer dan een jaar zonder kast en ik ben het echt zat. En jullie ontwerp ziet er handig uit. Thanks voor de inspiratie haha, als ik goed kijk vier delen van 50? :nerd_face:

2 likes

Hahaha ben blij dat het iemand anders helpt! Wij wilden wel iets van een roede maar vonden de meeste kasten teveel roede en te weinig plankjes hebben :joy: dus vandaar dit ontwerp.

Is idd 4x50 en 236 hoog.

2 likes

Haha ja ik wil ook veel planken, dus dit is perfect! En voor zover ik kon zien was vrijwel alles nu leverbaar (dat is dus een van de redenen dat we nog steeds geen kast hadden haha). Moet alleen nog even goed opmeten, wij zitten namelijk met een schuin dak 🥲

Maar dankjewel!!

15 likes

51YtabsiatL.SX258_BO1,204,203,200

Een preorder, vind haar zo leuk op YouTube!

21 likes

Ik wilde er een met pen om mee te tekenen (lees: fotos overtrekken). Mn vorige deed t voor films enzo nog goed genoeg maar ja die was niet werkzaa met zo’n pen. Mijn vorige was ook een samsung en denk net een prijsklasse lager en die was voor films op vakantie enzo goed genoeg dus weet niet precies wat je zoekt.

2 likes

Welke app gebruik je om te tekenen? Ik zit ook naar vergelijkbare tablets te kijken omdat ik geen Apple weer naar heb nog geen goede tekenapp gevonden

14 likes

Ik ben niet iemand die kan tekenen maar wat ik van al mn uren googlen heb gevonden is dat ibis paint of infinite paint wel goed zijn. Die eerste heb ik gister gebruikt en doet op zich wel wat ik wil. Ik dacht ook altijd dat ik procreate moest hebben maar als je ziet wat mensen met deze apps kunnen. Zou gewoon eens op youtube kijken.

2 likes

afbeelding

Mocht ik bestellen van mijn vriend omdat ik 1,5 kilo ben afgevallen :partying_face: erg blij mee!

11 likes

Waar gebruik je die sauzen voor? Bijv die cookie&cream, ik kan me daar geen voorstelling bij maken :joy:

1 like

Door mijn troosteloze magere plain ass yoghurt haha :laughing: of in combi met een lekker banaantje of appel :smiley:

2 likes

Op pannenkoeken, ijs, (proteïne)wafels of om soepstengels in te soppen

2 likes

Die zijn zo chill! De drops van skinnyfood zijn ook fijn!

2 likes

:star_struck:

41 likes

Nog nooit iets bij de Terstal gekocht, ben benieuwd!

7 likes

Heel leuk! Waar zijn ze van?

Van L&L :grinning_face_with_smiling_eyes:

5 likes

Nevermind, niets is leverbaar of op te halen :upside_down_face:

Moooi! Van zalando zie ik. Welk merk?

3 likes