Show je laatste aankopen #8

L&L, is dat Lolaliza? Mag ik vragen waar je deze gekocht hebt? Ze zijn heel leuk!

1 like

Jas van Stand Studio

Beige lamp van Marset

19 likes

Zo, ik ben voorbereid. €5,50 bij de Blokker voor 50 stuks. Echt niet duur!

Edit:
En 3 muizenvallen. Zitten waarschijnlijk tussen de vloer ergens maar het leek alsof ze naast mijn bed knaagden!
Ook zijn mijn kaarsjes aangevreten. Ze worden denk ik door de hamsters naar de kast getrokken maar die hokken zitten dicht en al het voer verder in afgesloten bakken.
Maar toch, wil ik ze niet los in huis hebben

8 likes

Oh niet bij gezet, sorry! Zijn van Copenhagen Shoes en ze heten Brave. :relaxed:

1 like

40 likes

Blijft prachtig deze :two_hearts:

2 likes

De salontafeltjes

19 likes

Het zijn deze:

7 likes

Wij hebben bij Leenbakker een kast van Stock gekocht. Die kan je ook helemaal naar wens indelen!

2 likes

In 2 maten want passen gaat natuurlijk nu niet :grimacing: dus hopelijk 1 van de 2 die goed zit

3 likes

il_300x300.3575439192_pksh

Nog een project map. Zonder vlees foto dit keer voor @Vaiana

Twenty One Pilots en Black Sabbath shirt via Large. Toch maar weer eens proberen via hun.

9 likes

Nooo wat zuur! Wij konden alles in één keer laten bezorgen. Denk dat we veel geluk hebben gehad dan :sweat:

3 likes

image

Laat ik maar braaf zijn en deze vanaf volgende week dragen. RIP stoffen mondkapjes met printjes.
Alle credits naar @Madam-Mikmak voor deze stylish suggestie.

6 likes

Nu hopen dat maat 38 past! Heb mn short en mini bailey ook in 38 maar heb wel een hoge wreef 🥲. Anders gaan ze gewoon weer retour maar ik wil ze zo graaaaag

12 likes

Meh ze zijn op bij mijn blokker :expressionless:

1 like

Vagabond Marja boots.

46 likes

Deze set van 4 theeglazen (Hubsch)

59 likes

Ik heb deze ook vd week binnen gekregen en krijg dus de rits niet dicht door mijn hoge wreef :sob: Ze vallen naar mijn idee verder wel gewoon op maat. Ben benieuwd hoe ze bij jou gaan zijn. Ik kom zelf dus ook niet in de mini en short door mijn hoge wreef en die passen bij jou dus wel. Dus gok dat bij jou de rits wel gewoon dicht kan dan :wink:

2 likes

Mijn laatste aankoop is een farmdate met geitjes knuffelen & een tas vol eten erbij volgende week :pleading_face::pleading_face::heart_eyes:

63 likes

Heel mooi!!

3 likes