Geweldig😍
Ik kreeg hier ook een advertentie van! Zooo leuk! Die rug
Ik heb wel 5 maten te groot moeten bestellen maar ik denk dat een baggy effect ook wel tof kan zijn.
Niet mijn foto, gaat om het tvmeubel. Hoop echt dat ie niet tegenvalt, maar vind hem op deze foto echt prachtig.
Is deze van Made?
Het is de Dutchbone Class!
Mooi hoor! Ik heb de salontafel uit de serie en vind die in het echt net zo mooi als op de foto’s dus je tvmeubel zal vast ook zo zijn!
Jaa ik heb hem in het echt gezien en wil hem ook Prachtig
Vriendin van me heeft dit meubel plus de bijpassende eettafel en vind ze heel mooi in het echt ook!
Ah ja die salontafel vond ik ook heel erg mooi, heb ooit nog getwijfeld over die tafel haha. Blijft het materiaal mooi? Mijn vriend was wat minder te spreken over dat het MDF was.
Ja blijft heel netjes! Ik heb ook een pup die er vaak opspringt en er komen (gelukkig) geen krassen op. Ik heb een andere eettafel, ook van Dutchbone en mdf, en die kwaliteit is echt om te huilen dus het ligt ook een beetje aan de serie denk ik.
Ah goed om te horen (ook van je hond, heb zelf katten), op hoop van zegen dan maar! De prijs heeft me altijd tegengehouden, dus het moet wel mooi blijven. 🥲
Oe dank voor de tip!
Hhier krijg je geen spijt van. Ik heb hem al een aantal jaar en nog steeds zo blij mee
Het is een van de weinige tvmeubels die ik echt heel mooi vond, ik twijfel er al maanden over door de prijs, dus ben blij dit te horen! Zou je heel toevallig iets voor mij op willen meten? Hoeveel cm zit er achter het middenstuk vanaf de plank naar boven/beneden?