Show je laatste aankopen #8

Geweldig😍

30 likes

Hele dag bezig geweest om lampen uit te zoeken maar uiteindelijk een keuze gemaakt :partying_face:

29 likes

Ik kreeg hier ook een advertentie van! Zooo leuk! Die rug :heart_eyes:

3 likes

Ondanks dat ik voor mijn gevoel hier nog niet ben toch wel heel blij mee haha

8 likes

Ik heb wel 5 maten te groot moeten bestellen maar ik denk dat een baggy effect ook wel tof kan zijn.

2 likes

Ik wil ook een keer mooi haar

22 likes

Niet mijn foto, gaat om het tvmeubel. Hoop echt dat ie niet tegenvalt, maar vind hem op deze foto echt prachtig. :star_struck:

103 likes

Is deze van Made?

1 like

Het is de Dutchbone Class!

7 likes

Mooi hoor! Ik heb de salontafel uit de serie en vind die in het echt net zo mooi als op de foto’s dus je tvmeubel zal vast ook zo zijn!

5 likes

Jaa ik heb hem in het echt gezien en wil hem ook :heart:Prachtig

7 likes

Vriendin van me heeft dit meubel plus de bijpassende eettafel en vind ze heel mooi in het echt ook!

5 likes

Ah ja die salontafel vond ik ook heel erg mooi, heb ooit nog getwijfeld over die tafel haha. Blijft het materiaal mooi? Mijn vriend was wat minder te spreken over dat het MDF was.

5 likes

Ja blijft heel netjes! Ik heb ook een pup die er vaak opspringt :joy: en er komen (gelukkig) geen krassen op. Ik heb een andere eettafel, ook van Dutchbone en mdf, en die kwaliteit is echt om te huilen dus het ligt ook een beetje aan de serie denk ik.

2 likes

Ah goed om te horen (ook van je hond, heb zelf katten), op hoop van zegen dan maar! De prijs heeft me altijd tegengehouden, dus het moet wel mooi blijven. 🥲

3 likes

Oe dank voor de tip!

2 likes

Hhier krijg je geen spijt van. Ik heb hem al een aantal jaar en nog steeds zo blij mee

7 likes

Het is een van de weinige tvmeubels die ik echt heel mooi vond, ik twijfel er al maanden over door de prijs, dus ben blij dit te horen! Zou je heel toevallig iets voor mij op willen meten? Hoeveel cm zit er achter het middenstuk vanaf de plank naar boven/beneden?

2 likes

Sportlegging die ik ook gewoon draag :grimacing:

6 likes

Kobo Libra 2. Was in de sale bij de mediamarkt nu met de btw-weg-ermee dagen
image

Met een goedkoop hoesje van amazon erbij:

17 likes