Show je laatste aankopen #8

Oei iets duurder dan ik hoopte heheh

1 like

Ik zie er een op marktplaats voor 500 euro! Ook een voor 850. :grimacing:

2 likes

oke oke experiment geslaagd want deze broek komt tot 2cm boven m’n navel en dus écht in de taille :partying_face: met 100% katoen en een paar coronakilo’s zit ie alleen echt voor geen meter, maar ik ga wel voortaan gewoon broeken kopen van tall-afdelingen. die kun je als echt tall persoon trouwens ook niet echt serieus nemen, want deze broek was amper te lang voor mij, maar goed. het leukste is nog dat niemand iets heeft aan deze recensie omdat die hele broek verdwenen is van het hele internet. :thumbsup:

17 likes

Dankjewel, had ik gezien! Is voor mij alleen ver weg haha

5 likes

Hahaha ja, daarom heb ik hem na maanden ook pas besteld. Vond hem eigenlijk ook te duur (en had niet verwacht dat mijn vriend het oké zou vinden) :joy:

3 likes

Van de Wehkamp

En ook eindelijk mijn Roetz binnen

26 likes

Hij is wel prachtig, veel plezier ermee:)

2 likes

In de sale en nog 5 euro member korting er over heen. Hots.

28 likes

Prachtig! Deze borsten zijn ook wel heel mooi. Altijd zo’n teleurstelling als die er niet bij geleverd blijken vind ik😂

13 likes

Niet alleen sinds ik bij hem weg ben maar ook eindelijk op het punt ben dat ik eindelijk wat leuke kleding aan kan doen in meer de stijl dat ik wil! (Ben ondertussen 53 kilo afgevallen)
Echt heel veel inspo ook van insta gehaald en dat maakt het een stuk makkelijker.

@Freedom Ik heb best wel hangende borsten dus ik hoooooooop dat het goed gaat komen.

37 likes

Ik vier volgende maand mijn verjaardag in Londen! :partying_face: Het is altijd traditie om mijn verjaardag elk jaar in een andere stad te vieren (op vorig jaar na dan want corona). Zat nog een beetje in dubio maar heb nu geboekt dus de keuze staat vast.

En ook meteen maar even een afspraak gemaakt om mijn paspoort te laten verlengen, lijkt me wel handig :joy: Niet mijn hand overigens.

52 likes

Haha nee dit is niet leuk. RETOUR

1 like

Nee? :sob::sob::sob:

2 likes

Tuurlijk, is ook zo. Maar als ik zo’n bh zie bij zo n model denk ik wowwww zo mooi, en als ik het dan aantrek ziet het er nooit zo uit :rofl:

Verder laf alle boobies😘

4 likes

Schiet op postbode!

22 likes

image

image

13 likes

EIN-DE-LIJK een nieuwe eettafel gevonden, die niet al te duur is en wel mooi :star_struck: bij de kwantum

15 likes

21 likes

Omdat mijn huid heeft besloten weer 16 te zijn

7 likes

Eindelijk een fijne zwarte taille riem gevonden. Die niet te small of breed is. Perfect voor blousjes of jurkjes die wat te wijd zijn (nogal small van postuur). Van Zalando merk Mustang.

10 likes