Deze twee boeken. Die linker is echt en aan die rechter moet ik nog beginnen.
Wat een geweldig bed! Ik wil 'm ook
Het lukt me niet om de Zalando link te kopiëren maar als je zoekt op adidas broek oranje dan staat ie bovenaan.
Ik kan die 15% kortingscode niet achterhalen, zou je die willen delen? Of was het een persoonlijke code?
You15
Achja hun huisstijl is ook roze dus
Haha omg een bestellinkje geplaatst bij Zalando:
Just Female
Only
Set
Bruuns Bazaar
Wat loungewear erbij:
Weekday
Ook Weekday
Vero Moda Petite
En beauty:
Handschoen om zelfbruiner aan te brengen, alvast klaar voor de zomer hoor!!!
Krulspul van Aveda omdat de Curl Please Contouring Lotion van Matrix overal uitverkocht is

Het is helaas al uitverkocht. Maar Omg wat een geweldige broek. Geniet er ook een beetje voor mij van.
Dit is voor mij de eerste keer! Ik ben zo benieuwd maar weet zeker dat ik helemaal verliefd ga worden op de stad Hopelijk heb je ook snel de mogelijkheid om te gaan!
Deze met 20% korting
En deze:
Daar kreeg ik gratis deze 2 mini’s bij:
En ook nog gratis deze fullsize toner
Ik vond dat wel een mooie deal zo!
Ben benieuwd naar deze toner, had eerst de blauwe en die vond ik niet zó fijn, dus weer terug naar de toner van Jetkse Ultee gegaan maar als ik 'm gratis krijg wil ik deze groene dus wel proberen.
2019 was ook mijn eerste (en enige keer totnutoe) dus het love at first sight. Hopelijk bij jou ook
Zwemtas voor man en mijn dochter. Die doen elke woensdag peuter zwemmen en gebruiken nu een hele lelijke rode Kruidvat tas (zo’n big shopper). Klein cadeautje. Vind het altijd leuk om praktische dingen te geven. Wordt morgen bezorgd dus even kijken of alles dan er in past (ook zwembandjes enzo)
Edit: van Decathlon