You15
Achja hun huisstijl is ook roze dus
Haha omg een bestellinkje geplaatst bij Zalando:
Just Female
Only
Set
Bruuns Bazaar
Wat loungewear erbij:
Weekday
Ook Weekday
Vero Moda Petite
En beauty:
Handschoen om zelfbruiner aan te brengen, alvast klaar voor de zomer hoor!!!
Krulspul van Aveda omdat de Curl Please Contouring Lotion van Matrix overal uitverkocht is

Het is helaas al uitverkocht. Maar Omg wat een geweldige broek. Geniet er ook een beetje voor mij van.
Dit is voor mij de eerste keer! Ik ben zo benieuwd maar weet zeker dat ik helemaal verliefd ga worden op de stad Hopelijk heb je ook snel de mogelijkheid om te gaan!
Deze met 20% korting
En deze:
Daar kreeg ik gratis deze 2 mini’s bij:
En ook nog gratis deze fullsize toner
Ik vond dat wel een mooie deal zo!
Ben benieuwd naar deze toner, had eerst de blauwe en die vond ik niet zó fijn, dus weer terug naar de toner van Jetkse Ultee gegaan maar als ik 'm gratis krijg wil ik deze groene dus wel proberen.
2019 was ook mijn eerste (en enige keer totnutoe) dus het love at first sight. Hopelijk bij jou ook
Zwemtas voor man en mijn dochter. Die doen elke woensdag peuter zwemmen en gebruiken nu een hele lelijke rode Kruidvat tas (zo’n big shopper). Klein cadeautje. Vind het altijd leuk om praktische dingen te geven. Wordt morgen bezorgd dus even kijken of alles dan er in past (ook zwembandjes enzo)
Edit: van Decathlon
Als ik ga zwemmen is er in het uur na mij peuterzwemmen en ik vind dat er altijd zo gezellig uitzien. Ouders met hun kleintjes in leuke zwempakjes en bandjes. Je man en dochter hebben hier vast veel plezier van!
grrrr ik wil ook een peuter om mee te zwemmen
Haha nou die van ons is niet altijd gezellig hoor (hint: we zitten in de NEE en alles zelf doen fase. Alles gaat traag…)
Zie ik het goed dat die parfum meer dan €200 heeft gekost? Ben nu echt heel benieuwd waar die naar ruikt! Haha
Officieel wel ja, maar door de korting €175.
Waar het naar ruikt? Voor mij alsof je marshmallows eet terwijl je door een tuin met bloempjes loopt met vooral veel oranjebloesem.
Topnoten zijn Neroli (Oranjebloesem), Bergamot, Roze peper en Koriander; hartnoten zijn Oranjebloesem, Jasmijn, Kamperfoelie, Roos en Iris; Basisnoten zijn Suiker, Karamel, Vanille, Muskus, Civet en Labdanum.
Omg dat klinkt echt hemels! Blijf je hem zelf ook goed ruiken als je hem draagt?