Ooo wat vet
Nice! Ik had voor het eerst ever early acces op snkrs op deze. Maar afrekenen lukte niet
Maar ja eerlijk, zonder EA had ik ze ook niet gekocht. Dus vond 't niet heel erg
Ja was ze wel na 1x! Had er ook gelijk 6 gekocht. Vind ik altijd wel fris bij gezicht schoonmaken
Welke olaplex nr.s raad je aan om mee te beginnen/gind je het beste? Aangezien jij zegt een hele collectie compleet te hebben!
Ik vind nummer 3 en 8 heel fijn!
Oké! Heb je het idee dat 3 en 8 wat anders doen in werking, dat ze een ander effect hebben? Moet je ze echt samen gebruiken of krijg je met een van die hetzelfde effect. En tussen 6 en 7 welke is daarvan het fijnst?
Bij mij doen 3 en 8 eigenlijk allebei hetzelfde. Heel zacht en soepel haar na gebruik. En ik gebruik ze om de beurt als ik mijn haar ga wassen.
En ik vind 6 fijner dan de 7. Mijn haar voelt zachter aan en het ruikt lekker. Ik heb de olie nog niet zo vaak gebruikt, maar tot nu toe doet het niet zoveel met mijn haar. Of misschien komt dat ook omdat ik niet goed weet hoeveel ik daarvan moet gebruiken en wellicht te weinig gebruik.
Ik vind ze ook heel chill! Ik gooi ze na een paar keer gebruiken in de wasmand, maar ik haal er vooral m’n mascara mee af en gebruik verder over het algemeen niet veel make-up. Je ziet vanzelf wel of ze nog een ronde meekunnen.
Wat een mooi en leuk initiatief! Ik zou zelf nooit van het bestaan van deze box hebben geweten maar overweeg nu om te gaan bestellen!
Ik heb vorige keer ook een box besteld, toen was het voor de Oeigoeren en vond het een groot succes!
Echt een vervelende aankoop
Mooie kleurcombi zo, staat je goed!
Oh wat een mooie, staat je goed!
Misschien een beetje raar maar vind je handen echt mooi! Combi van tattoo’s, sierraden en nagels denk ik maar lookin’ good!
Ps. als je dit raar vind haal ik het weg haha