Show je laatste aankopen #8

Wat is dit voor merk? Ik ken het helemaal niet…
Ik heb ook leuke gezien namelijk maar kan niet helemaal inschatten waarom ze 130 euro moeten kosten…
Vallen ze op maat?

1 like

Ik wel! Maar dat is dus echt per persoon heel erg verschillend. Ik rook hem zelf bij mij de volgende ochtend nog, maar anderen zeggen bv. juist dat de houdbaarheid minder goed dan gemiddeld is. Zoo afhankelijk van hoe je huid erop reageert. En het is niet een enorme dikke walm om je heen zoals de Montale of Mancera geurtjes, als je die kent, maar je kunt het wel een beetje ruiken als iemand bij je in de buurt is.

1 like

Ik heb zelf een geurtje van juliette has a gun en ik blijf hem zelf niet ruiken maar mijn schoonmoeder ruikt hem bijvoorbeeld wel als ik in de auto bij mijn vriend heb gezeten :sweat_smile: vind dat altijd zo jammer als ik mijn eigen parfums nooit ruik

1 like

De twee zwarte lantaarn/theelichthouders bij de Action gekocht. Ik moet eigenlijk nog een stomp kaars halen haha.

En nog wat aankopen bij de Ikea, zodat ik m’n kruiden mooi kan opbergen:

IHARDIG

BEKVAM

ORTFYLLD

13 likes

image

Een extra lader voor de Switch, zodat ik hem niet meer -heel irritant- steeds uit de dock hoef te halen als ik handheld speel. Had ik al veel eerder moeten doen. :sunglasses:

18 likes

Ik gebruik daar mijn MacBook oplader voor haha! Wist helemaal niet dat er een nieuwe Pokemon was :scream: heb alleen nu geen geld meer want komt ook nog hele lading kleding en schoenen aan oeps…

7 likes

welk type is dit precies?

2 likes

Zou je willen laten weten hoe het spel bevalt? Krijg er een beetje Zelda vibes van haha, is mijn vriend nu aan het spelen. Ik ben echt nog van de Pokemon op de gameboy, maar vond de laatste op de switch ook wel leuk, maar wel na 2 weken uitgespeeld.

2 likes

Will do! Nog niet veel gespeeld (want nachtdiensten), maar ik tag je dan wel!

3 likes

Van de LIDL, zat echt te azen op dat broodrooster en hij was eindelijk weer beschikbaar, hehe

64 likes

Meid dat werd tijd!

2 likes

Allebei van Zara

Pak:

Leren blazer:

30 likes

Voor mijn werk. Bij mijn huidige Eastpak zit er een gat in het voorvakje en mijn rits is stuk. :frowning:

17 likes

Jaaa Eastpak 4 life. Gebruik die van mij echt elke dag wel eigenlijk haha, ook chill met boodschappen enz.

4 likes

Ja, ik had er nu ook al 1, maar die is na zo’n 10 jaar dus wel op. En ik heb er nog 1, maar die gebruik ik liever niet dagelijks, haha. Die is wanneer ik mijn laptop meeneem.

4 likes

Wat een mooi pak!

1 like

Ik heb de blazer hier van en het is idd zo mooi, de kleur groen is echt chefs kiss
Helaas viel de pantalon echt niet mooi rond mijn lies en benen :pensive:

3 likes

Ah wat jammer, de kleur is inderdaad prachtig🥰

3 likes

Hoe valt die broek qua lengte? @Espoir

2 likes

Wat sportmotivatie uit de sale (van Hunkemöller via Bijenkorf en Wehkamp):

10 likes