Show je laatste aankopen #8

Jaaa Eastpak 4 life. Gebruik die van mij echt elke dag wel eigenlijk haha, ook chill met boodschappen enz.

4 likes

Ja, ik had er nu ook al 1, maar die is na zo’n 10 jaar dus wel op. En ik heb er nog 1, maar die gebruik ik liever niet dagelijks, haha. Die is wanneer ik mijn laptop meeneem.

4 likes

Wat een mooi pak!

1 like

Ik heb de blazer hier van en het is idd zo mooi, de kleur groen is echt chefs kiss
Helaas viel de pantalon echt niet mooi rond mijn lies en benen :pensive:

3 likes

Ah wat jammer, de kleur is inderdaad prachtig🥰

3 likes

Hoe valt die broek qua lengte? @Espoir

2 likes

Wat sportmotivatie uit de sale (van Hunkemöller via Bijenkorf en Wehkamp):

10 likes

Ik ben 1,78 en bij mij viel hij qua lengte wel goed, lang genoeg maar niet te lang

5 likes

Heb hem nog niet binnen helaas, maar ik laat het je weten!

6 likes

Oh ik ben 1.75, dus hij zal bij mij ook wel lang genoeg/niet te lang zijn dan :blush:

5 likes

Omg ik zat hier ook al een tijd op te wachten! Heb namelijk wel de bijpassende waterkoker en keukenmachine :relieved: Thanks voor de tip!!

4 likes

Deze net in huis, ben heel benieuwd of het goed werkt!

En deze erbij, samen met azijn om te gebruiken als wasverzachter.

6 likes

Het is van origine een Fins sportmerk en ze hebben naar sportschoenen ook gewone sneakers. Ik vind het design heel mooi, de kleuren etc en kon nergens anders zoiets vinden. Ze vallen klein. Sneakerdistrict adviseert een maat groter te bestellen dan je eigen maat. Die was in mijn geval niet op voorraad dus heb 0,5 maat groter besteld. Dat past ook en zit lekker strak. Dat vind ik wel fijn, ik hou wel van stevig :smiley:

5 likes

Nagels waren 2e aan halve prijs bij kruidvat dus lekker ingeslagen :nail_care:
image

image
image

10 likes

Oeps, heb dat donkergroene pak ook besteld nu :green_heart:. Love deze kleur en model is precies wat ik zoek, dus hopelijk valt ie mooi

1 like

Ik vind het model fusion 2.0 wel een maat kleiner vallen. Ik heb er 40 in terwijl ik normaliter 39 heb!

2 likes

Had toevallig afgelopen weekend ook die doekjes van de hema gehaald nadat ik ze bij Debbie van Beautyscene had gezien, ze zijn echt zoooo fijn! Hierna kan je echt nooit meer terug naar een washand oid op je gezicht haha

5 likes

Heb ze ook bij haar gezien! Hoop dat ik ze ook zo fijn vind. Was jij ze na 1x gebruiken al?

3 likes

Ik vond de kleuren ook heel mooi.
Thanks voor het advies!

3 likes

download (1)

De Kobo Libra 2, ik las altijd ebooks op mijn iPad en dit is wel echt een verbetering!

24 likes