Het is meer beige, maar duidelijk wel subtiel roze. Het heeft vrijwel dezelfde kleur in het echt.
Estrid starter set omdat ik helemaal gestoord word van mijn scheermesjes die los aan een doucherekje hangen en altijd vallen; daar word ik echt meteen chagrijnig van
Zijn echt hele chille mesjes, alleen die houder knalt bij mij wel steeds vd muur af dus weet niet of je er nu op vooruit gaat haha
OH NEE
Veel plezier ermee! Wij hebben er ook een sinds de kerst en is super leuk!
Wat speel je er graag op?
Ik speel het liefst Beat Saber. Verder vind ik golfen (naam even kwijt) en koken (A sandwich tale) leuk. Mijn man speelt ook Rec room, Zenith en Half Life.
Heb je al leuke games ontdekt?
Ik heb het lampje binnen:
Je moet de lampjes zelf verdelen, dat gaat heel makkelijk met de flexibele ‘takjes’ die alle kanten op kunnen. De lampjes worden niet warm. Ik heb alleen de stekker gebruikt maar hij kan ook op batterijen.
Ook leuk voor een kinderkamer, denk ik!
Ik ben er blij mee! Het is dus deze: link.
Ah wel een grappig lampje, heb deze ook vaak voorbij zien komen op Facebook en was er wel een beetje benieuwd naar wat je er van zou vinden haha!
Wordt hier serieus 300+ voor gevraagd?!
Vind je dat zo gek? Het lijkt massief hout, dan heb je voor 110 net de kosten van het materiaal eruit denk ik.
Dit ziet er 100malen beter uit dan een Ikea bed inderdaad.
Was vooral verbaasd door het simpele design en de basic lattenbodem. Ziet er wel mooi uit hoor, maar zou het er zelf niet voor neerleggen
Van die lage eenvoudige bedden Japanse stijl zijn nu eenmaal erg gewild. Prima dat het jouw smaak niet is, ik ben er suuuper blij mee!
Oh zeker van genieten! Al helemaal lekker dat je 'm via marktplaats hebt kunnen scoren