Een gaslamp voor onze overkapping!
Bij Zalando, eindelijk een keer een leuk jasje zonder dat het gelijk super formeel is. En direct in een knallende mooie blauwe winter (type) kleur. Blij mee!
Ook een donkerblauwe leren legging. Was heel blij mee, vanmorgen eerste keer gewassen en per ongeluk in de droger gegooid. Wel kort programma (om ergste nattigheid uit de meeste katoenen kleren ere hebben) maar hoop dat ik hem zo nog pas.
Deze jas van LK Bennett via Otrium, was afgeprijsd van 695 (met extra kortingscode) naar 170
Loooove it. ❤️🔥
Nieuwe hardloopschoenen!
Ik had vanmorgen een afspraak in een hardloopwinkel en het was lekker rustig dus ze hebben me heel goed en uitgebreid geholpen. Heel blij met deze!
Echt prachtig
Weet niet of je er nog iets aan hebt, maar ik ben 1.75 en de lengte is echt perfect. Niet te lang, maar wel lang genoeg.
Dan zal ie mij helaas te kort zijn, ben 1.85m. Evengoed bedankt voor je berichtje!
Leuk!
Wat toevallig, ik heb ook voor deze bank gekeken! Welke delen en poten heb jij gekozen?
Oh wat toevallig! Ik heb de versie van het showmodel gekozen, dus met de smalle poten en 2,5 zits met het eiland rechts!
Bij de Zara al mijn opgeslagen items besteld, de helft (de leukste dingen waarvoor ik eigenlijk wilde bestellen) waren wel uitverkocht. Maar er zat al zoveel uur werk in dat ik toch maar heb afgerekend.
Stuk of 25 items (vaak houd ik er maar 2)