Show je laatste aankopen #8

Mango!

6 likes

Tweedehands een fiets met kinderzitje, ze had er maar 3 maanden mee gereden. Helemaal in mijn nopjes, rose golden velgen :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

Nieuwe sport kleding, ik heb heel lang geen croptop durven dragen omwille van mn maat

En me laten gaan in m’n favo winkel

22 likes

Wat een handige voedingsshirts!

4 likes

Ja vooral Tajine Banane is echt mijn lievelingsmerk!

7 likes

Nou gelukt, hij past nog! Deze legging kan je onderaan op lengte knippen en twijfel of ik dat moet doen. Weet niet of de zoon dan goed blijft zitten maar je zou verwachten dat als dit een feature is dat ze daar over nagedacht hebben :thinking:

Foto voor bewijs

Let niet op mijn shirt, kwam net uit de douche en had mijn pyjama ook alvast aan gedaan haha

9 likes

Ted Baker seacon als werktas via Zalando besteld.

Laura Mercier tinted moisturiser via Asos

En bij Cultbeauty:

Nudestix bronzer in de kleur bondi bae

Nars orgasm blush

Saie blush in de kleur peachy

26 likes

shein2

shein4
shein5

13 likes

minus de kat, die had ik al

67 likes

24 likes

Allebei via Vinted <3

7 likes

Van Sissyboy

16 likes

Allemaal via Zalando

38 likes

Mooie kleur vest! Waar is deze van?

Oe waarvan?

1 like

Weet niet of ik directe link mag delen hier maar dus bij Zalando van merk Polaroid met artikelnummer 6PO54K00Q-Q11

4 likes

Haha ik had hetzelfde maar hij had echt goede korting en nog 1 online in mijn maat :sob: :heart_eyes:

7 likes

@Fruitcake

Oh die tas is leuk :heart_eyes:

10 likes

Ja, dan moet je hem wel kopen :sob: Ik denk dat ik maar niet naar die site ga haha

6 likes

Slim! Sowieso was hij de hele tijd niet beschikbaar in alle maten maar toen ik nog een keer keek ineens wel. Dat was ook dom van mij haha.

4 likes

&other stories! :slight_smile:

1 like