Jaaa vooral die brownies
Net in een opwelling deze gekocht:
Wilde al tijdje andere koptelefoon maar niet een van €300 plus dus toen ik deze zag maar gewoon gekocht. Zit nog veel in de trein de komende tijd dus komt goed uit hopelijk.
Deze poster voor bij mijn andere schilderijen
En in de sale de broek en de trui (Thanks voor de tip @Rozevarken): alleen zoals altijd is de broek aan de korte kant dus dat is een twijfelgeval…
Nieuwe handbagage koffer.
En een wereldstekker, mijn oude ligt volgens mij nog bij mijn ex dus no way dat ik die ga ophalen, lol.
Nieuwe zonnebril want oude was kapot gegaan (peuter was in donkere gang aan het hannesen en toen stond iemand erop). Mooi nog een Zalando actie meegepakt. En direct zwart in plaats van bruin omdat ik nu weet dat bruin niet mijn kleur is
Deze is echt heel fijn vind ik! Ik gebruik hem dagelijks en de batterij gaat ook heel lang mee.
Oh wat goed om te horen!
Waar is de trui van?
Mango!
Tweedehands een fiets met kinderzitje, ze had er maar 3 maanden mee gereden. Helemaal in mijn nopjes, rose golden velgen
Nieuwe sport kleding, ik heb heel lang geen croptop durven dragen omwille van mn maat
En me laten gaan in m’n favo winkel
Wat een handige voedingsshirts!
Ja vooral Tajine Banane is echt mijn lievelingsmerk!
Nou gelukt, hij past nog! Deze legging kan je onderaan op lengte knippen en twijfel of ik dat moet doen. Weet niet of de zoon dan goed blijft zitten maar je zou verwachten dat als dit een feature is dat ze daar over nagedacht hebben