Show je laatste aankopen #8

Jaaa vooral die brownies :drooling_face:

10 likes

Enkele basics:

En deze 2 voor bij het hardlopen:

25 likes

Net in een opwelling deze gekocht:

Wilde al tijdje andere koptelefoon maar niet een van €300 plus dus toen ik deze zag maar gewoon gekocht. Zit nog veel in de trein de komende tijd dus komt goed uit hopelijk.

11 likes

Spijkergilet van Pieces via Vinted. Zag hem bij Bevallen met Bobbi :smiling_face_with_three_hearts:

20 likes

Mannentrui van de Sissy-boy :slight_smile:

20 likes

Deze poster voor bij mijn andere schilderijen

En in de sale de broek en de trui (Thanks voor de tip @Rozevarken): alleen zoals altijd is de broek aan de korte kant dus dat is een twijfelgeval…

16 likes

Bovenste ring :smiling_face_with_three_hearts:

Alleen de bedel (beide van the spice of life)

Beide van My Protein

17 likes

Kastje Loods5

&K Amsterdam

Screen Shot 2022-02-10 at 18.53.33

West-Germany vaasje

26 likes

Nieuwe handbagage koffer.

afbeelding

En een wereldstekker, mijn oude ligt volgens mij nog bij mijn ex dus no way dat ik die ga ophalen, lol.

7 likes

Nieuwe zonnebril want oude was kapot gegaan (peuter was in donkere gang aan het hannesen en toen stond iemand erop). Mooi nog een Zalando actie meegepakt. En direct zwart in plaats van bruin omdat ik nu weet dat bruin niet mijn kleur is :blush:

5 likes

Deze is echt heel fijn vind ik! Ik gebruik hem dagelijks en de batterij gaat ook heel lang mee.

2 likes

afbeelding

5 likes

Oh wat goed om te horen!

4 likes

Waar is de trui van?

4 likes

Mango!

6 likes

Tweedehands een fiets met kinderzitje, ze had er maar 3 maanden mee gereden. Helemaal in mijn nopjes, rose golden velgen :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

Nieuwe sport kleding, ik heb heel lang geen croptop durven dragen omwille van mn maat

En me laten gaan in m’n favo winkel

22 likes

Wat een handige voedingsshirts!

4 likes

Ja vooral Tajine Banane is echt mijn lievelingsmerk!

7 likes

Nou gelukt, hij past nog! Deze legging kan je onderaan op lengte knippen en twijfel of ik dat moet doen. Weet niet of de zoon dan goed blijft zitten maar je zou verwachten dat als dit een feature is dat ze daar over nagedacht hebben :thinking:

Foto voor bewijs

Let niet op mijn shirt, kwam net uit de douche en had mijn pyjama ook alvast aan gedaan haha

9 likes

Ted Baker seacon als werktas via Zalando besteld.

Laura Mercier tinted moisturiser via Asos

En bij Cultbeauty:

Nudestix bronzer in de kleur bondi bae

Nars orgasm blush

Saie blush in de kleur peachy

26 likes