Show je laatste aankopen #8

Ja zou dat kunnen? Ik heb hem van vinted….

2 likes

ahh dat weet ik dan niet dan weet je ook niet echt hoe oud die was

4 likes

Ik heb als kerstpakket een bol.com kaart gehad.
Nu toch maar eens uitgegeven

Een eigen yogakussen (leg je hoofd op het kussen en ontspan…… en wie heeft er het uur hiervoor windjes op gelaten???)

En een kleinere slowcooker (mijn crockpot 4,7 liter is toch echt te groot voor 2,5 persoon)

17 likes

Ben wel mijn eigen Valentijn :partying_face:

57 likes

Deze zijn zo fantastisch lekker :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Nog nooit gehad, wel gegeven. Dus ik ben nu wel aan de beurt

3 likes

Jaaa vooral die brownies :drooling_face:

10 likes

Enkele basics:

En deze 2 voor bij het hardlopen:

25 likes

Net in een opwelling deze gekocht:

Wilde al tijdje andere koptelefoon maar niet een van €300 plus dus toen ik deze zag maar gewoon gekocht. Zit nog veel in de trein de komende tijd dus komt goed uit hopelijk.

11 likes

Spijkergilet van Pieces via Vinted. Zag hem bij Bevallen met Bobbi :smiling_face_with_three_hearts:

20 likes

Mannentrui van de Sissy-boy :slight_smile:

20 likes

Deze poster voor bij mijn andere schilderijen

En in de sale de broek en de trui (Thanks voor de tip @Rozevarken): alleen zoals altijd is de broek aan de korte kant dus dat is een twijfelgeval…

16 likes

Bovenste ring :smiling_face_with_three_hearts:

Alleen de bedel (beide van the spice of life)

Beide van My Protein

17 likes

Kastje Loods5

&K Amsterdam

Screen Shot 2022-02-10 at 18.53.33

West-Germany vaasje

26 likes

Nieuwe handbagage koffer.

afbeelding

En een wereldstekker, mijn oude ligt volgens mij nog bij mijn ex dus no way dat ik die ga ophalen, lol.

7 likes

Nieuwe zonnebril want oude was kapot gegaan (peuter was in donkere gang aan het hannesen en toen stond iemand erop). Mooi nog een Zalando actie meegepakt. En direct zwart in plaats van bruin omdat ik nu weet dat bruin niet mijn kleur is :blush:

5 likes

Deze is echt heel fijn vind ik! Ik gebruik hem dagelijks en de batterij gaat ook heel lang mee.

2 likes

afbeelding

5 likes

Oh wat goed om te horen!

4 likes

Waar is de trui van?

4 likes