Alles bij Dille en Kamille. In die laatste wil ik een losse thee doen
Simpele maxies voor naar mijn werk.
Via een sneakerinsta
Vero moda via Zalando, en ja ik ga zeker dat naadje los knippen!
Wat een heerlijke blazer? 
Toe maar, doe maar middelmatige luxe.
Ik heb de knalgroene blazer in mijn hand gehad. 
Ik heb wel een barbie moschino clutch maar een knalroze blazer gaat me te ver. 
Die paarse!!! In m’n winkelpand gedaan, wilde afrekenen ennnn uitverkocht. Ben benieuwd of ie groot of klein valt?
Ik zal je op de hoogte houden, je kan misschien via Zalando proberen? Ik heb rechtstreeks via Pull & Bear besteld, want via Zalando waren ze zeer snel weg
Xenos kraanvogelservies. Op de foto ontbijtbordjes, heb ook nog dinerborden en mokjes in dezelfde kleuren gekocht
Wat mooi.!! Leuk om in verschillende kleuren aan de muur te hangen
Zara gaat retourkosten rekenen 
De grote fles, want ik ben heel tevreden over dit product, het is een föhnspray die in het vochtige haar wordt gesproeid voordat je het gaat föhnen.
Dat is goed nieuws!
Zeker. Bezorgen & retourneren kost wel degelijk geld, wat de consument niet hoeft te betalen wordt betaald door al schandalig onderbetaalden veel verder onderaan die keten.
Goed nieuws ja, hopelijk dalen de bestellingen in rap tempo.
Klopt helaas. Maar ik hoop, wellicht tevergeefs, dat het aan de consumentenkant voor meer bewustwording zou zorgen.
Ik vind deze zoo leuk!! Ga morgen ook maar naar de Xenos denk ik haha
Vind hem echt super voor deze prijs, maar hij pakt soms wel pas de juiste hartslag na 5 minuten. Dan sta je teringhard je best te doen en is je hartslag 78 volgens dat ding 
Veel plezier ermee! GPS doet het ook goed in combo met de app.
Ik heb deze ook net in het klein gekocht
en ben ook mega tevreden ermee.
De shampoos en leave in conditioner zijn ook erg fijn trouwens van dit merk

















