cuuuuuuuuuute doe maar!! Heb de lijn nog niet gezien.
Nee helaas niet een hele goede deal, maar wil het al jaren, dus nu maar eindelijk de knoop doorgehakt.
Welke had je?
Hahah ja zoiets had ik ook, was ook een domper. Ik heb vorige week een mailtje van bol gekregen met een persoonlijke kortingscode voor de nieuwe s22. Scheelde toch €50.
Ik heb deze met bontje ooit voor een leuk prijsje gescoord bij de Bijenkorf. Het zijn mijn favo schoenen als het echt heel koud is en sneeuwt. Dan winnen ze het van mij van docs.
Gaaf! Hoop dat je het noorderlicht ziet
Ooh die kleurtjes!
Een telefoonhoes en laptopcase van Burga nadat ik hier positieve ervaringen las maar wat een kutkwaliteit.
Er zit kleurverschil tussen de hoezen en het design dat ik heb gekozen bevat glitter maar het is letterlijk een print van glitter. Er zit dus helemaal geen glittering in.
Het voelt ook alsof het rechtstreeks van Ali komt. Echt zo’n bedrijf dat alleen maar waarde toevoegt door de communicatie en marketinguitingen maar waardeloze producten maakt zoals al die instaboetiekjes tegenwoordig. Voel me echt bekocht voor €60,00.
Het gaat dus allemaal weer terug.
Oh Heh, mijn telefoon hoesje is echt mega stevig en mooie print. Voelt totaal niet als m’n oude Ali hoesjes.
Ik snap wel wat je bedoelt met die glitter, dat vond ik ook echt een teleurstelling toen ik voor het eerst mijn Burga hoesjes ontving. De kwaliteit van de hoesjes zelf vond ik wel echt goed en veel beter dan Ali hoesjes, ze blijven ook mooi! Maar als je hem kocht voor de glittering snap ik dat je ze terugstuurt
Ben benieuwd
Krijg er bij het zien al spierpijn van
(De story mode is wel leuk hoor, maar ik vind het pittig )
Mag ik vragen hoe lang jouw verzending duurde:)?
Had donderdag besteld en het kwam zaterdag binnen.
Thanks! Dan ga ik even mailen want ik had ook donderdag besteld maar nog niks een t&t ziet er ook niet hoopvol uit