Show je laatste aankopen #8

Als hij dinsdag er niet is (PostNL bezorgt meestal niet op maandag) zou ik even contact opnemen.

Edit: excuus, in mijn kop is het maandag.

2 likes

Ooooooh wat mooi! Welke model en kleur is dit? Kan het niet zo goed zien op de foto. :blush:

6 likes

@anon43983847 @anon50301661

Het is de Classic Double Flapbag. :two_hearts::star_struck:

6 likes

Vakantie naar Lanzarote, voelt als vreemdgaan want ik heb vroeger op Tenerife gewoond maar überhaupt zon lijkt me al zo lekker

De prijs en datum klopt niet hoor :blush:

31 likes

Ik heb deze ook in de 180 versie. Ik heb hem blind gekocht door de lockdown, maar geen moment spijt van gehad. Wat een heerlijk bed.

2 likes

Vakantie naar Kos in mei. Ook de eerste vakantie met mijn vriend, dus ook gelijk een goede relatietest :joy:

44 likes

:revolving_hearts:

4 likes

Die schoenen zijn allebei prachtig en eigenlijk wil ik ze allebei houden. Ook heel comfortabel, nu moet mijn kleermaker de outfit af krijgen zodat ik de volledige outfit kan zien.

7 likes

Allebei op Vinted! De zwarte schoenen zijn om binnen te sporten.

9 likes

Alles bij Dille en Kamille. In die laatste wil ik een losse thee doen

23 likes

Simpele maxies voor naar mijn werk.
Via een sneakerinsta

Vero moda via Zalando, en ja ik ga zeker dat naadje los knippen!

17 likes

pull & bear

27 likes

Wat een heerlijke blazer? :smiley:

3 likes

Toe maar, doe maar middelmatige luxe.

Ik heb de knalgroene blazer in mijn hand gehad. :money_mouth_face:

Ik heb wel een barbie moschino clutch maar een knalroze blazer gaat me te ver. :crazy_face:

4 likes

Die paarse!!! In m’n winkelpand gedaan, wilde afrekenen ennnn uitverkocht. Ben benieuwd of ie groot of klein valt?

5 likes

:grinning_face_with_smiling_eyes:

31 likes

Ik zal je op de hoogte houden, je kan misschien via Zalando proberen? Ik heb rechtstreeks via Pull & Bear besteld, want via Zalando waren ze zeer snel weg

3 likes

Xenos kraanvogelservies. Op de foto ontbijtbordjes, heb ook nog dinerborden en mokjes in dezelfde kleuren gekocht

110 likes

Wat mooi.!! Leuk om in verschillende kleuren aan de muur te hangen

4 likes

Zara gaat retourkosten rekenen :frowning:

8 likes