Besteld uit Japan via een bezorgdienst. De kunst die er op staat is van een van m’n favoriete artiesten, dus ik had ze nodig. @anon91169173 nice! Ik hou van CDG.
O ik vind deze echt zoveel leuker dan die zwarte en witte die iedereen heeft.
Ik wilde al jaren een paar en op mijn verjaardag dacht ik ‘fuck it’. Deze zijn in mijn lievelingsblauw en de 70s modellen van converse zitten fijner.
Ja klopt! Wat fijn, ben je er zelf geweest?
Ik heb deze ook en ben er best tevreden over!
Haha niet te veel kopen want ik mis de mokjes nog in twee kleuren 

Hahahha s&f memories.
Ohhhh love deze!! Ga je geen spijt van krijgen
Oe heb je deze toevallig met een goeie deal gescorrd?

Make-up tasje van Spectrum Collections. Love Winnie the Pooh en make-up, dus toen ik hem zag wilde ik hem meteen
Ik heb een duo pack gekocht via de website van Oral-B met 40% korting. Ik zag vandaag dat ze deze (1 tandenborstel) bij de Etos nu met 50% korting hebben 
Aiaiaiaiai alsnog wel €114 
Jaa het is wel een rib uit je lijf 🥲
Biosilk… wat een nostalgie, een van de eerste dingen die ik kocht nav een beautyblog en mijn eerste duurdere haarproduct waar ik zo lang over had nagedacht en naar had uitgekeken. Leuke tijden
Ja ik heb er dus ook een klein flesje leave-in biosilk bijgekregen, vond ik vroeger ook helemaal geweldig. Maar juist totaal niet passend bij mijn haartype haha.










