Show je laatste aankopen #9

:partying_face::partying_face:

43 likes

Ik heb ze ook :partying_face::partying_face:

3 likes

Eerste boek gekregen van mijn vriend en de onderste twee vandaag uitgezocht in Broese met een dagje uit🥰

28 likes

Insta made me do it. Van Bron Prix

11 likes

Van waar heb je deze? En ben je er tot nu toe tevreden over?

5 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Interieurtopic #3

Kleding allemaal h&m en extensions van luxury for princess

27 likes

@Krabsalade hoe is jou nekstretcher aankoop bevallen?

3 likes

Ehhh die stretcher heb ik pas een paar keer gebruikt, dat massageapparaat ligt daarentegen bijna dagelijks in m’n nek, ben duidelijk van de passiviteit. :smiling_face_with_tear:

4 likes

Hij is van Woonexpress (hoekbank Stegen) maar ik heb hem nog niet binnen dus kan nog niet zeggen hoe hij bevalt! In de winkel vond ik hem erg lekker zitten in elk geval.

5 likes

Heb die truijurk ook maar meteen even besteld :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ja fuck de zomer!!!

14 likes

Witch heb ik gister toevallig ook gekocht!

4 likes

Welk apparaat was dat ook alweer? Ik kan het niet terugvinden maar geloof wel dat ik en mijn gespannen schouders dat kunneb gebruiken :grimacing:

3 likes

Deze vriend:

Echt alsof handen je kneden.

19 likes

We gaan zien of het bevalt.

14 likes

Cannot wait. Aangezien de peuter elke dag eten overal rond strooit en we 1 keer in de week stofzuigen gaat dit het leven echt verbeteren :star_struck:

20 likes

Ik werd even nostalgisch en dacht dat dit een discman was :sob:

52 likes

Dat zou een vreemde keuze zijn tegenwoordig maar oké :joy:

2 likes

Wees wel heel voorzichtig met de Snugglesafe bij dieren die een operatie gehad hebben of ziek zijn en daardoor nog minder mobiel zijn. Dan kunnen ze zich niet verplaatsen als het te heet wordt en dat kan tot hele nare brandwonden leiden. Ik heb helaas een aantal voorbeelden gezien waarbij de Snugglesafe alles behalve safe was.

5 likes